کنسول های سفارشی Xbox Series X

کنسول های سفارشی Xbox Series X معرفی شد!

مایکروسافت اخیراً کنسول های سفارشی Xbox Series X را در نقش ها و طراحی های خاصی از بازی های ویدئویی ، فیلم های ابرقهرمانی و انیمیشن ها را برای طرفداران عرضه میکند.

برای مثال میتوان به نسخه HALO EDITION و FAR CRY 6 EDITION اشاره کرد که در هفته های اخیر رونمایی شدند و طرفداران XBOX را در سرتاسر جهان به خود جذب کردند

مایکروسافت به مناسبت راه اندازی بازی جدیدی شبیه به Super Smash Bros در هفته گذشته که Nickle Down All Star Brawl نام دارد،  دو سری اختصاصی XBOX SERIES X برای این عنوان عرضه کرده است.

اولین مورد ، کنسول SpongeBob Squarepants یا همان باب اسفنجی دوست داشتنی خودمان است که به همراه کنترل اختصاصی عرضه میشود.

کنسول های سفارشی Xbox Series X

همچنین برای علاقه مندان به انیمیشن لاک پشت های نینجا، نسخه ای دیگر طراحی شده که طرح لئوناردو با چهره ای خشمگین روی آن نقش بسته و فضای بسیار مینیمال و دوست داشتنی  را برای شما ایجاد میکند، لازم به ذکر است که این نسخه از کنسول نیز به همراه کنترلر اختصاصی با طرح لاکپشت های نینجا عرضه میشود.

کنسول های سفارشی Xbox Series X

البته برعکس دیگر کنسول های سفارشی Xbox Series X ، شما  نمی توانید این کنسول ها را خریداری کنید، بلکه باید در توییتر رسمی XBOX عضو شوید تا وارد قرعه کشی این دو کنسول جذاب شوید و آن را برنده شوید!

همچنین بخوانید: نسخه ی سفارشی XBOX SERIES X با طرح FAR CRY 6

در صورت عرضه ی کنسول های سفارشی Xbox Series X برای خرید، این خبر آپدیت میشود

برای اطلاع از آخرین اتفاقات دنیای گیم روی اخبار کلیک کنید 

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x