Marvels Avengers

آپدیت جدید Marvels Avengers

آپدیت جدید Marvels Avengers در راه است و شخصیت مرد عنکبوتی در این آپدیت به بازی اضافه خواهد شد!

اما خبر بد این است به طور انحصاری، مرد عنکبوتی تنها به نسخه‌های پلی‌استیشن بازی Marvels Avengers می‌آید، زیرا او یک شخصیت انحصاری سونی است و فقط محوز انتشار روی کنسول های بازی این شرکت را دارد.

با همه این تفاسیر، دارندگان غیر پلی استیشنی بازی Marvels Avengers نیز با به‌روزرسانی جدید با تغییرات قابل توجهی مواجه خواهند شد که ویژگی های جدید و جالبی را از جمله یک حالت جدید و آنلاین به بازی اضافه میکند.

Marvels Avengers

۳۰ نوامبر روزی است که نسخه ی آپدیت ۲٫۲ وارد بازی می شود

داستان این DLC جدید درباره ی پیتر پارکر است که تهدیدی مرموز را کشف می‌کند و به انتقام‌جویان ملحق می‌شود تا مانع از دستیابی AIM به این فناوری قدرتمند شود.

همپنین بخوانید: تمام کارکتر های قابل بازی در Marvel Avengers

متأسفانه و در کمال تعجب، هنوز هیچ اسکرین شات یا تریلری از آپدیت جدید Marvels Avengers وجود ندارد که ظاهر و فیزیک حرکتی و مبارزه ی مرد عنکبوتی را نشان دهد، اما انتظار میرود مانند بازی های اخیری که از این شخصیت عرضه شده است، شاهد حرکات آکروباتیک زیادی باشیم.

Marvels Avengers

علاوه بر اضافه شدن مرد عنکبوتی به بازی، همه ی نسخه‌های بازی به دنبال رویدادهای گسترش War for Wakada، یک Raid چهار نفره جدید را نیز دریافت می‌کنند که بازیکنان را در مقابل Klaw قرار می‌دهد.

آپدیت جدید Marvels Avengers همچنین سقف سطح توان شخصیت های بازی را از ۱۵۰ به ۱۷۵ افزایش می دهد. بازیکنان اکنون می توانند با سطح قدرت بالاتر، تجهیزات موجود را ارتقا دهند.

Marvels Avengers

Crystal Dynamics همچنین در حال اضافه کردن روش جدیدی برای کسب آیتم های کمیاب به نام Shipments است، Shipments محموله‌هایی در بازی هستند که به‌عنوان نوعی لوت باکس عمل می‌کنند که فقط با خرج کردن ارز درون بازی که با انجام بازی و مرحله ها کسب کرده اید، می‌توانید آنها را خریداری کنید.

همچنین بخوانید: کارگردان سابق ۳ سری از Uncharted مشغول ساخت بازی در دنیای Marvel

Marvels Avengers

شما می‌توانید این بازی را روی کنسول‌های پلی‌استیشن، ایکس‌باکس، سرویس Game Pass و همچنین رایانه های شخصی تجربه کنید.

برای اطلاع از آخرین اتفاقات دنیای گیم روی اخبار کلیک کنید 

 

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x