Project L

آنچه درباره Project L می دانیم (۲۰۲۱)

آنچه درباره  Project L می دانیم

بازی مبارزه‌ای Riot Games’ League of Legends که هنوز فقط با نام Project L شناخته می‌شود، در جریان رویداد Undercity Nights این آخر هفته با جزئیات بسیار بیشتری به نمایش درآمد و ژانر خود، چند شخصیت و حتی برنامه‌هایش برای زیرساخت آنلاین را تقویت کرد.

در این ویدئو، Tom Cannon، تهیه کننده اجرایی و Tom Cannon، سرپرست فنی، تصویری از آنچه Project L در نهایت ارائه خواهد شد، رونمایی می کند.

این عنوان همچنان یک بازی مبارزه‌ای ۲D خواهد بود که در دنیای Runeterra اتفاق می‌افتد، همانطور که در ابتدا به هنگام معرفی بازی اشاره شده بود، اما اکنون می‌دانیم که نبردهای ۲ به ۲ را ارائه می‌کند و کمک شخصیت‌ها در گیم‌پلی نقش خواهد داشت. تهیه‌کننده اجرایی می‌گوید: «ما احساس می‌کنیم که این پایه‌ای مناسب برای ساختن یک بازی است که به تیم‌سازی استراتژیک و تصمیم‌گیری در حین پرواز بر اساس اصول مبارزه قوی پاداش می‌دهد.» گرفتن سرنخ از بازی هایی مانند Marvel vs. Capcom: Infinite،

Project L ظاهراً به بازیکنان این امکان را می‌دهد که به دلخواه خود بین شخصیت‌های خود جابه‌جا شوند و Combo های  سریع و روان بین مبارزان و لحظات هیجان‌انگیزی را برای بازی کردن یا حتی تماشای یک طرفدار ایجاد کنند.

Tom Cannon در رابطه با این مفهوم می‌گوید: «مانند بسیاری از شما، ما از نمایش‌های دیوانه‌کننده، خواندن سخت و برخی از نمادین‌ترین لحظات تاریخ بازی‌های مبارزه‌ای الهام گرفته‌ایم».

کل طرح کنترل هنوز کاملاً مشخص نیست، اما ویدیوی معرفی مجدد برخی حرکات و دکمه های نقشه برداری شده برای انجام آنها را نشان می دهد.

Project L با دور شدن از حرکات جهت پیچیده ای که بسیاری از جنگنده ها از آنها استفاده می کنند، به دنبال ساده سازی ورودی ها است،

مانند انجام حرکات ویژه با فشار دادن یک دکمه یا تنها افزودن یک جهت واحد به فشار دادن دکمه. در حالی که این رویکرد درک حمله و اجرای ترکیبی را برای بازیکنان کمی آسان‌تر می‌کند، به نظر می‌رسد که توسعه‌دهندگان هنوز هم پیچیدگی زیادی را در مورد قابلیت‌های هر شخصیت باقی می‌گذارند.

Project L

یکی از شخصیت‌های جدیدی که نشان داده شد Ekko بود که در حین مبارزه با Timeline بازی می‌کرد. حملات Ekko می تواند یک تصویر بعد ایجاد کند که نشان می دهد او در چند ثانیه گذشته کجا بوده است. او می تواند در یک لحظه به ان نقطه برگردد و به حمله خود ادامه دهد یا به جای امن تر بگریزد. به نظر می‌رسد Ekko گزینه‌های هیجان‌انگیزی در اختیار بازیکن دارد و مطمئناً شخصیتی دشوار خواهد بود که هم استفاده از آن را یاد می‌گیرد و هم با آن مبارزه می‌کند.

Project L

Tom Cannon طرح فعلی بازی آنلاین Project L را معرفی کرد که شامل فناوری سروری است که Riot قبلاً از آن استفاده می کند. پروژه L از “شبکه بازگشتی در هسته” استفاده خواهد کرد که “تأخیر ورودی کم ثابت در طیف وسیعی از پینگ ها” را ارائه می دهد.

این توسط Riot Direct، یک راه‌حل شبکه‌ای که توسط این شرکت در League of Legends و Valorant استفاده می‌شود، تقویت شده است که از چندین سرور بین دو بازیکن برای مدیریت اتصال و “تضمین تجربه بازی منصفانه” استفاده می‌کند، اگر یکی از بازیکنان مشکلات سرعت یا قابلیت اطمینان شبکه داشته باشد. با توجه به سرنخ فنی، این بدان معناست که شخصی با یک اتصال خوب، برخی از مشکلات یا مشکلات ناشی از اتصال بدتر بالقوه حریف را تجربه نخواهد کرد. Riot همچنین در حال اتخاذ تدابیری برای تعیین اینکه چه کسی در یک مسابقه پیروز می‌شود، زمانی که خشم شرکت‌کننده قبل از پایان مبارزه کنار می‌رود.

Project L

Project L

شخصیت‌های دیگری که به نمایش درآمدند، Jinx، darius و Ahri بودند که همگی در سبک هنری جدید مشابه آنچه در مجموعه انیمیشن جدید Netflix، Arcane وجود دارد، بودند. هنوز برای Project L خیلی زود است (هنوز حتی نامی هم ندارد!)، اما Cannons قول می‌دهد که سال آینده شاهد موارد بیشتری از آن باشیم. تام کانن در یک پست وبلاگی اعلام کرد که نباید انتظار داشته باشیم که Project L در سال ۲۰۲۱ یا ۲۰۲۲ عرضه شود، بنابراین کسانی که مشتاق هستند برای مدتی با این قهرمانان کنار بیایند.

اگر می خواهید league of legends یاد بگیرید حتما به این مقاله سر بزنید

اگر که از این مقاله خوشتان آمده حتما نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید و برای دیدن اخبار های بیشتر اینجا کلیک کنید.

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x