Konami wants to change it's name

Konami قصد دارم نام خودش را عوض کند

Konami Group نام آینده آنها خواهد بود

Konami-logo

Konami Holdings Corporation به زودی نام خود را به عنوان بخشی از جشن های پنجاهمین سالگرد تاسیس شرکتش در اواخر امسال تغییر خواهد داد. به گزارش VGC هیئت مدیره شرکت تصمیم گرفته است که نام شرکت را به Konami Group Corporation تغییر دهد که پس از تایید سهامداران نهایی خواهد شد.اگر همه چیز به خوبی پیش برود، این تغییر باید از اول July اعمال شود.

Konami طی یک بیانیه گفت:

از زمان تأسیس، شرکت تجارت خود را به عنوان پیشگام در صنعت سرگرمی ژاپن گسترش داده است و اکنون در چهار بخش تجاری فعالیت می کند: سرگرمی دیجیتال، سرگرمی، بازی و سیستم ها و ورزش.

به مناسبت پنجاهمین سالگرد تاسیس شرکت، نام تجاری را تغییر خواهیم داد تا به همراه شرکای خود، همچنان چالش های جدید را اتخاذ کرده و به عنوان یک شرکت پایدار برای رشد بیشتر تلاش کنیم.

Konami

کونامی تمام توجهات را به آپدیت بزرگی که اخیراً برای eFootball منتشر شده، دوخته است. بازی با مشکلات متعددی راه اندازی شد که عمدتاً مربوط به انیمیشن های بازی بود که بازیکنان را نسبتاً ترسناک جلوه می داد.

یکی از سخنگویان قبل از راه اندازی به روز رسانی گفت:

اشاره به یک جنبه تعیین کننده دشوار است. عملکرد ضعیف بازی در نتیجه عوامل متعددی از جمله انتقال به یک موتور بازی فوتبال جدید، پشتیبانی از کنسول های نسل بعدی مانند PS5 و Xbox Series X|S، تغییر سبک بازی به رایگان برای بازی و غیره رخ داد؛ ما سعی کردیم eFootball 2022 جدید را در اسرع وقت برای بازیکنان ارائه دهیم.

eFootball

تیم توسعه دهنده می خواهد روشن کند که به تمام بازخوردهای دریافتی از بازیکنان توجه دارد:

ما نظرات بازیکنان خود را بسیار جدی می گیریم. از زمان انتشار در سپتامبر گذشته، ما بهبودها و اصلاحات زیادی را بر اساس بازخوردها و نظراتی که دریافت کرده‌ایم در اولویت قرار داده‌ایم. ما به کار بر روی بهبود بازی ادامه خواهیم داد و مانند همیشه، بازخورد ارزشمند پلیر ها بسیار قابل تقدیر است.

اما متاسفانه این تغییرات هرچند که خیلی زیاد باشند نمیتوانند آن تصوراتی که از بازی هست را تغییر دهند و به نظر میرسد باید تمام توجه خود را روی آپدیت سال آینده آن ببرند. این بازی به عقیده خیلی ها بد ترین بازی سال ۲۰۲۱ بود!

 

بیشتر بخوانید: اخبار بیشتر دنیای گیم

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x