It Takes Two Movie Will be Made

فیلم بازی It Takes Two ساخته میشود

It Takes Two هم فیلم سینمایی میشود

it-takes-two-1

برای It Takes Two، بازی platforming و دو نفره که برنده بازی سال ۲۰۲۱ شد، یک اقتباس سینمایی در راه است.

در گزارشی اختصاصی از Variety، این پروژه به طور رسمی در استودیو آمازون در حال توسعه است و طبق گزارش‌ها، مجموعه‌ای از نام‌های معروف دیگر نیز در آن نقش دارند. یعنی آنهایی که Seven Bucks Production هستند: Dwayne Johnson و Dany Garcia و Hiram Garcia.

می دانیم که Dwayne Johnson قرار است به ساخت اقتباس سینمایی It Takes Two کمک کند، اما هنوز هیچ تاییدی مبنی بر بازی او در این فیلم وجود ندارد.It-Takes-Two-gameplay-4

 

در مورد فیلمنامه، نویسندگان Pat Casey و Josh Miller( مستر مایند های Sonic the Hedgehog و Sonic the Hedgehog 2 )بازی را برای صفحه سینما آماده خواهند کرد و در عین حال نقش تهیه کنندگان اجرایی را نیز بر عهده خواهند داشت. علاوه بر این، توسعه دهندگان بازی اصلی،Josef Fares و Oskar Wolontis  در کنار تهیه کنندگان dj2 Dmitri M. Johnson و Dan Jevons نیز تهیه کنندگان اجرایی فیلم خواهند بود.

فیلم It Takes Two قرار است روایتی مشابه با داستان بازی داشته باشد. May و Cody در حال برنامه ریزی برای طلاق هستند که به نوعی خود را در داخل دو عروسک می بینند که دخترشان، Rose، از آنها ساخته است. در نتیجه آنها باید با هم به ماجراجویی بروند تا به بدن اصلی خود بازگردند. It Takes Two حول روابط و ارتباطات می چرخد و بدون زحمت به عنوان یک بازی جذاب، تاثیرگذار و همچنین طاقت فرسا عمل کرد.

It Takes Two

از طریق تجربه گیم پلی It Takes two ، می توانید خود را در رابطه May و Cody غوطه ور کنید، زیرا آنها سعی می کنند مسائل را اصلاح کنند و البته داستانی که خیلی کامل نیست. در هر صورت، این گیم پلی و سبک مشارکتی مبتکرانه بازی است که آن را بسیار عجیب و غریب می کند، بنابراین مطمئن نیستیم که چگونه به عنوان یک فیلم قرار است ساخته شود. گرچه با بهبود فیلم های بازی های ویدیویی در سال های اخیر، می توان امیدوار بود.

 

بیشتر بخوانید: اخبار دنیای گیم

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x