Halo Infinite:اطلاعات جدید فصل 2 آمدن Co Op و بیشتر.(2022)

Halo Infinite:اطلاعات جدید فصل ۲ آمدن Co Op و بیشتر.(۲۰۲۲)

Halo infinite

۳۴۳ Industries از road map (نقشه راه) فصل ۲ Halo Infinite پرده برداری می کند که اطلاعات مختلفی را که طرفداران درخواست کرده اند را به شرح می دهد.

Halo infinte

در چند ماه گذشته، طرفداران Halo Infinite برای محتوای جدید کاملا گرسنه بودند. در حالی که بسیاری از بازیکنان از کمپین تک‌نفره و حالت‌های چندنفره مختلف که در زمان راه‌اندازی گنجانده شده بودند، لذت می‌بردند، از زمان انتشار تا کنون، از طریق حالت‌ها یا محتوای اضافی برای Halo Infinite وجود نداشته است. با این حال، طبق آخرین به‌روزرسانی ۳۴۳ Industries از طریق Halo Waypoint، همه چیز ممکن است به زودی تغییر کند.

هنگامی که برای اولین بار راه اندازی شد، Halo Infinite تعدادی از ویژگی ها و حالت های مورد انتظار را که در تعداد زیادی از ورودی های سری Halo ظاهر شده بود، نداشت. این شامل حالت Forge، حالت Co-op برای کمپین Halo Infinite و حالت‌های چندنفره اضافی بود که در قسمت‌های قبلی نیز وجود داشت، مانند King of the Hill. خوشبختانه، ۳۴۳ Industries از آن زمان به طرفداران ایده بهتری درباره زمان و آنچه که باید از Halo Infinite در ماه‌های آینده انتظار داشته باشند، ارائه کرده است.

در توییتر، حساب رسمی Halo فاش کرد که road map (نقشه راه) جدیدی برای Halo Infinite Season 2، همراه با جزئیات جدید در مورد محتوای درخواستی طرفداران، در Halo Waypoint پست شده است. نقشه راه توضیح می‌دهد که انتظار می‌رود co-op کمپین در آگوست ۲۰۲۲ منتشر شود و نسخه بتای باز برای حالت Forge دارای تاریخ انتشار هدفمند سپتامبر ۲۰۲۲ است.

Halo infinite

علاوه بر کمپین co-op و حالت Forge، نقشه راه حالت‌های بازی جدیدی را نیز برای Halo Infinite نشان می‌دهد که شامل King of the Hill، Land Grab و Last Spartan Standing می‌شود. به نظر می‌رسد این حالت‌ها، همراه با دو نقشه جدید، فوری‌ترین قسمت‌های محتوای جدیدی هستند که ماه آینده منتشر می‌شوند.

ممکن است تعدادی از طرفداران از این واقعیت ناراحت باشند که ویژگی‌های بسیار درخواستی مانند Co-op و حالت Forge در اواخر سال منتشر می‌شوند، اما مهم است که به خاطر داشته باشید که حداقل، ۳۴۳ Industries به همین شکل است. تا آنجا که می تواند با مخاطبان خود شفاف باشد. اگر این نقشه راه اصلا وجود نداشته باشد و طرفداران فقط در تعجب و حدس و گمان بمانند که این حالت ها چه زمانی عرضه می شوند، بسیار مشکل سازتر می شود.

با نگاهی به گذشته، با توجه به میزان اعتراض طرفداران در حال حاضر، شاید بهتر بود ۳۴۳ Industries Halo Infinite را با محتوای بیشتری راه اندازی می کرد. اگرچه، با در نظر گرفتن این نقشه راه جدید، همراه با شایعات مداوم در مورد یک حالت بتل رویال برای Halo Infinite، به نظر می رسد که در آینده در آینده هجوم بیشتری از محتوا برای بازی وجود خواهد داشت. امیدواریم محتوای فهرست‌شده در این نقشه راه، زمانی که سرانجام برسد، انتظارات را برآورده کند.

اگر که از این مقاله خوشتان آمده حتما نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید و برای دیدن اخبار بیشتر اینجا کلیک کنید.

Halo Infinite هم اکنون برای PC، Xbox One و Xbox Series X/S در دسترس است.

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x