Loba به فصل 1 موبایل Apex Legends اضافه شد.

Loba به فصل ۱ موبایل Apex Legends اضافه شد.

Apex Legends Mobile

آپدیت فصل ۱ برای Apex Legends Mobile معروف به Cold Snap اینجاست و به طرفداران این فرصت را می دهد که با Loba بازی کنند.

Loba in apex legends mobile

Loba در Apex Legends Mobile

چند هفته گذشته مملو از محتوا بوده است تا طرفداران Apex Legends آن را بررسی کنند. در حالی که بازی پایه برای کنسول ها و رایانه های شخصی ماه گذشته فصل ۱۳ را عرضه کرد، نسخه موبایلی این عنوان نیز اخیرا منتشر شده است. از زمان راه اندازی، بیش از ۲۳ میلیون بازیکن Apex Legends Mobile را دانلود کرده اند. اخیراً طرفداران مجموعه ای از محتوای جدید را برای بررسی در بازی موبایل دریافت کرده اند.

در ۱۴ ژوئن، گیمرهای موبایل با آپدیت فصل ۱ به نام Cold Snap برای Apex Legends Mobile پذیرفته شدند. با راه اندازی این به روز رسانی، بازیکنان اکنون می توانند تصاحب شهر جدید Climatizer Town را در نقشه World’s Edge به همراه یک «نارنجک یخ زده» و Battle Pass جدید تجربه کنند. علاوه بر این نکات برجسته، سازنده فاش کرد که یک شخصیت مورد علاقه طرفداران از نسخه‌های کنسول و رایانه شخصی بازی اکنون در دستگاه‌های تلفن همراه در دسترس است.

طبق به روز رسانی Respawn Entertainment، Loba، دزد Translocating اکنون به عنوان یک شخصیت قابل بازی در Apex Legends Mobile در دسترس است. با این حال، او به سادگی به پلتفرم‌های موبایل نمی‌رود. در عوض، توسعه‌دهنده اشاره کرد که بازیکنان می‌توانند امتیازات پیشرفت افسانه‌ای را برای Loba در Apex Legends Mobile باز کنند که گیم‌پلی او را تغییر می‌دهد. به عنوان مثال، یکی از امتیازات او به او اجازه می دهد بنرهای بازیکنان را بدزدد.

برای گیمرهایی که می خواهند به عنوان Loba بازی کنند، او پس از رسیدن به سطح ۲۵ در Season 1 Battle Pass در دسترس است. با این حال، بدون در نظر گرفتن سطح Battle Pass که از روز پنج‌شنبه شروع می‌شود، می‌توان فوراً قفل Legend را از فروشگاه باز کرد، به این معنی که Legend از راه دور باید در روزهای آینده به یک مبارز مکرر در میدان نبرد تبدیل شود.

Loba in apex legends mobile

این خبر در مورد ورود Loba به Apex Legends Mobile احتمالا برای بسیاری از طرفداران این فرنچایز هیجان انگیز است. در حالی که نسخه موبایلی بتل رویال، افسانه جدیدی به نام Fade را به این سری معرفی کرده است، در زمان عرضه برخی از حذف‌های آشکار وجود داشت. در واقع، تنها ۱۰ Legends در زمان عرضه قابل بازی بودند که فاصله زیادی با ۲۱ بازی موجود در بازی پایه دارد. این اضافه شدن اخیر Loba احتمالاً به برخی از طرفداران امیدوار می کند که شخصیت های کلاسیک بیشتری در نهایت به نسخه موبایلی نبرد رویال راه پیدا کنند.

جالب است که ببینیم به‌روزرسانی فصل ۱ Cold Snap برای Apex Legends Mobile چگونه توسط طرفداران در هفته‌های آینده دریافت می‌شود. در حالی که Apex Legends تنها بازی نبرد رویال موجود در بازار با نسخه موبایلی نیست، به نظر می رسد توسعه دهندگان تلاش زیادی برای متمایز کردن آن از میان جمعیت انجام می دهند.

به عنوان مثال، Respawn Entertainment اشاره کرد که در روزهای آینده به روز رسانی های بیشتری برای Apex Legends Mobile برنامه ریزی شده است. امیدواریم این پشتیبانی مستمر منجر به یک تجربه بازی رضایت‌بخش برای کسانی شود که در دستگاه‌های تلفن همراه وارد عمل می‌شوند.

اگر که از این مقاله خوشتان آمده حتما نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید و برای دیدن اخبار بیشتر اینجا کلیک کنید.

Apex Legends Mobile برای بازی در دستگاه های اندروید و iOS در دسترس است.

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x