Sony در حال کار بر روی کنترلر PS5 Pro است.

Sony در حال کار بر روی کنترلر PS5 Pro است.

Ps5

یک گزارش جدید ادعا می کند که Sony در حال کار بر روی یک “کنترل کننده حرفه ای واقعی” است که به طور خاص برای PS5 طراحی شده است و به زودی رونمایی خواهد شد.

Ps5 pro

PS5 Pro

برای بسیاری، ممکن است عجیب به نظر برسد که نوامبر سالگرد دو سالگی PS5 باشد. این نسل کنسول به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا با تاخیر، مشکلات تامین و مشکلات توسعه همراه بوده است. امیدواریم همه چیز به زودی مشخص شود و طبق یک گزارش، به نظر می رسد Sony در حال آماده شدن برای معرفی سخت افزارهای جدید مرتبط با PS5 برای طرفداران است.

این اطلاعات از طریق تام هندرسون، یک خودی شناخته شده است، که منبع او تصاویری از نمونه اولیه را برای اثبات ادعاها به او نشان داد. همچنین گفته شد که کنترلر PS5 Pro که به طور معمول به آن اشاره می شود اما ممکن است نام رسمی نباشد به زودی معرفی خواهد شد. گفته می شود Sony در اواخر این ماه چندین قطعه سخت افزاری جدید (البته نه یک کنسول PS5 Pro) ارائه خواهد کرد و می تواند در آنجا باشد.

بر اساس گزارش‌ها، این گیم‌پد به‌عنوان یک «کنترل‌کننده حرفه‌ای واقعی» نام‌گذاری می‌شود و گفته می‌شود با اسم رمز Hunt شناخته می‌شود. این شامل میله های آنالوگ قابل جابجایی، واحدهای چوب قابل جابجایی در زیر میله های آنالوگ، توقف های ماشه، دکمه های عقب و دستگیره های قابل جابجایی جدید است، اما بیشتر سبک PS5 DualSense را حفظ می کند. حذف واحدهای چوب به کسی این امکان را می دهد که به جای جایگزینی کل کنترلر، استیک های آنالوگ را جایگزین کند که دریفت یا هر مشکل معمولی مانند آن را ایجاد می کند.

به طور خلاصه، به نظر می رسد که این کنترلر تا حد زیادی قابل تنظیم است و ویژگی هایی را که در کنترلرهای Xbox Elite و همچنین اشخاص ثالث مانند کنترلرهای SCUF مشاهده می شود، تطبیق می دهد. این به هر حرفه ای یا هر کسی که قصد دارد یک کنترلر PS5 Pro را انتخاب کند این امکان را می دهد تا آن را با تنظیمات ترجیحی خود تطبیق دهد.

هندرسون در گزارش خود به این موضوع اشاره نکرده است، اما منطقی است که بسیاری از ویژگی‌ها مانند بازخورد لمسی گزینه‌های قابل اجرا در این کنترلر جدید نیز باقی می‌مانند. از این گذشته، بازخورد Haptic به دلیل غوطه ور شدن اضافه آن به بازی های PS5 مورد ستایش قرار می گیرد، و حتی زمانی که در سطوح حرفه ای بازی می کنید، غوطه وری فقط می تواند کمک کند.

Ps5 Pro

مگر اینکه فقط یک اعلامیه تصادفی باشد، به نظر می رسد Sony قصد دارد رویدادی را نسبتاً زود میزبانی کند. این که آیا این فقط سخت افزاری است یا شامل نرم افزار است، هنوز مشخص نیست، اما رویداد دیگری در اواخر این ماه منطقی خواهد بود. Sony ماه ژوئن را با وضعیت بازی آغاز کرد و بر عناوین شخص سومی مانند Final Fantasy 16 تمرکز کرد و آن را با اخبار بیشتری در مورد بازی هایی مانند God of War: Ragnarok و همچنین سخت افزار جدید رزرو کرد.

به هر حال، Summer Game Fest تعداد زیادی عناوین شخص سوم پرمخاطب را به نمایش گذاشت، Xbox و Bethesda Games Showcase به سختی به سراغ عناوین شخص اول رفتند و تنها نینتندو و سونی هنوز دست خود را نشان نداده‌اند. یک رویداد Nintendo Direct و یک رویداد مانند State of Play، این فصل «نه E3» را به خوبی به پایان خواهد رساند.

اگر که از این مقاله خوشتان آمده حتما نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید و برای دیدن اخبار بیشتر اینجا کلیک کنید.

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x