شایعه: Mafia 4 در حال توسعه با استفاده از Unreal Engine 5 است.

شایعه: Mafia 4 در حال توسعه با استفاده از Unreal Engine 5 است.

Mafia

طبق یک گزارش جدید، Hangar 13 سازنده سری Mafia ممکن است روی Mafia 4 کار کند و بازی را با Unreal Engine 5 بسازد.

Mafia

استودیوی ۲K Games Hangar 13 از زمان آغاز به کار خود به طور انحصاری بازی هایی را در فرنچایز جهان باز Mafia منتشر کرده است. اولین پروژه آن مافیا ۳ بود که در سال ۲۰۱۶ با بررسی های متفاوتی منتشر شد و سپس Mafia: Definitive Edition را در سال ۲۰۲۰ منتشر کرد و بازی اصلی را برای کنسول های مدرن بازسازی کرد. اکنون به نظر می رسد که Hangar 13 ممکن است یک بازی Mafia دیگر را به عنوان پروژه بعدی خود بسازد، البته اگر گزارش اخیر را باور کنید.

جزئیات دیگری که Kotaku در گزارش خود به آن اشاره کرده این است که Mafia 4 با استفاده از Unreal Engine 5 ساخته خواهد شد. این نکته بسیار مهم است، زیرا نشان می دهد که مافیا ۴ احتمالا کنسول های قدیمی تر را برای تمرکز روی سخت افزار جدیدتر پشت سر خواهد گذاشت. این پتانسیل بازی اعلام نشده را می دهد تا از نظر گرافیکی و فنی بسیار چشمگیر باشد، اما طرفداران برای اطمینان باید خودشان آن را ببینند.

Mafia

متأسفانه، مشخص نیست که طرفداران دقیقاً چه زمانی مافیا ۴ را می بینند. طبق گزارش ها، این بازی در مراحل اولیه توسعه در Hangar 13 است و بنابراین ممکن است سال ها طول بکشد تا طرفداران مافیا اولین نگاه خود را به آن داشته باشند.

در این میان، می‌توانیم بر اساس اعتقاد کوتاکو مبنی بر اینکه این بازی یک پیش‌درآمد خواهد بود، پیش‌فرض‌هایی درباره‌ی بازی داشته باشیم. مافیا ۱ در دهه ۱۹۳۰ اتفاق افتاد، در حالی که مافیا ۲ در دهه ۱۹۴۰ و ۵۰ اتفاق افتاد. مافیا ۳ در دهه ۱۹۶۰ ساخته شد.

با توجه به اینکه گفته می‌شود Mafia 4 پیش درآمدی برای سه‌گانه اصلی بازی‌ها است، می‌توان فکر کرد که آن را در دهه ۱۹۲۰ یا پس از آن قرار می‌دهیم. شاید منشأ خانواده‌های جنایتکاری که در بازی‌ها نشان داده شده‌اند را بررسی کند یا داستان یک شخصیت موجود را دنبال کند. طرفداران فقط باید منتظر رونمایی رسمی باشند تا متوجه شوند.

طرفداران مافیا احتمالا خوشحال هستند که Hangar 13 بر روی Mafia 4 کار می کند، اما برخی ممکن است از اینکه پروژه دیگر استودیو ظاهراً به نتیجه نمی رسد ناامید شوند. طبق گزارش ها، Hangar 13 قبل از لغو شدن، روی یک IP جدید با بودجه کلان کار می کرد، با بازی Saints Row با Cthulhu.

اگر که از این مقاله خوشتان آمده حتما نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید و برای دیدن اخبار بیشتر اینجا کلیک کنید.

شایعه شده است که Mafia 4 در حال توسعه است.

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x