بازی های ps plus برای March 2022

بازی های ps plus برای March 2022

باز ماه جدید اومده و همراه با خودش بازی های رایگان جدید ps plus رو آورده  با ما همراه باشید تا ببینیم بازی های March 2022 شامل چه بازی هایی میشه.

Ghost runner | Playstation 5

ghost runner

بازی Ghost runner با سیستم پارکور و اتمسفر cyberpunk مانند خود توانست فروش زیادی بکنه و به یکی از بهترین بازی های ۲۰۲۰ تبدیل بشه و شما می تونید این بازی رو با آپدیت نسل بعد روی کنسول Playstation 5 به طور رایگان تجربه کنید.

زمان در این بازی وقتی حرکت می کند که شما حرکت می کنید (مثل بازی SUPER HOT) که این کار باعث می شود که شما کارهایی که از قبل می خواهید بکنید را برنامه ریزی کنید.

اما این دلیل آسونی کار شما نمی شود، هر چقدر که بازی را جلو می برید سخت تر شده و حتی ثابت ماندن ممکن است دلیل مرگ شما شود.

ARK: survival evolved | Playstation 4

ark

بازی ARK چندین سالی هستش که عرضه شده و توانسته پلیرای زیادی داخل این چند سال جمع کند و البته با عرضه نسخه دوم این بازی به زودی، این بهترین وقت بود که به عنوان یک بازی ps plus در ماه march 2022 عرضه بشه و پلیر هارو جذب دو نسخه خود کند.

این بازی در ژانر survival بوده و شما با یک شخصیت که خودتان درست می کنید شروع به ساختن base و محافظت از خود می کنید (مثل بازی Rust).

اگر که تا الان این بازی را تجربه نکردید الان بهترین موقع برای تجربه آن است.

Ghost of tsushima: legends | Playstation 4 / Playstation 5

ghost of tsushima

بعد از عرضه بازی Ghost of tsushima، استودیو Sucker punch یک بازی آنلاین در این دنیا عرضه کرد به نام Legends که بسیار جذاب و هیجان انگیز بود و البته بازی بعدی ps plus ماه march 2022 ما خواهد بود.

این بازی quest های مختلف شما را در نقش یک سامورایی که خودتان آن را می سازید قرار می دهد و شما با انجام این quest ها، افسانه خود را می سازید.

Sonic team racing

sonics

شخصیت Sonic که دیگه نیازی به معرفی ندارد این شخصیت محبوب یکی از بهترین شخصیت های دنیای gaming است و بازی های زیادی از این شخصیت عرضه شده که بعضی خوب و بعضی نه چندان خوب بوده.

بازی sonic team racing نمونه یکی از بازی های خوب Sonic بوده و با مکانیک مسابقه ای خود می تواند شما را برای مدتی سرگرم کند.

این بود بازی های ps plus ماه march 2022 اگر که از این مقاله خوشتان آمد حتما نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید و برای اخبار بیشتر به این لینک بروید.

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x