Master Chief Collection in Gears Of War

Gears Of War کالکشن Master Chief میگیرد

احتمالا کالکشن Master Chief امسال می‌آید!

Gears-Of-War-5-Kait-Diaz

طبق یک گزارش جدید، به نظر می رسد که Gears of War ممکن است برنامه هایی برای Master Chief Collection داشته باشد. البته این موضوع تا الان فقط شایعه است، اما به گفته روزنامه‌نگار و پادکستر Nick Baker، که در پادکست XboxEra صحبت می‌کرد، Gears of War ممکن است مجموعه‌ای شبیه به Master Chief Collection داشته باشد.

او گفت:

مدتی پیش گفتم فرنچایز دیگری از مایکروسافت وجود دارد که از Master Chief Collection استفاده می‌کند، من معتقدم که امسال عرضه می‌شود و تقریبا همه آن را حدس زده‌اند. به همکار های خودم میگم که بیرون بیایید و بگویید این Gears است.

اگر از نوامبر ۲۰۲۱ به نوامبر ۲۰۲۲ بروید و به خروجی بازی های بزرگ مایکروسافت نگاه کنید، ممکن است Halo، Gears، Forza باشد.

gears-5-halo-reach

ماه گذشته، توسعه‌دهنده Gears، یعنی The Coalition اعلام کرد که ویژگی Map Builder را از جدیدترین عنوان این مجموعه، Gears 5 حذف خواهد کرد. دلیل این کار این است که استودیو می‌تواند روی پروژه‌های آینده تمرکز کند.

زمانی که آخرین بار از The Coalition شنیدیم، استودیو اعلام کرد که به Unreal Engine 5 می‌رود تا روی «پروژه‌های جدید متعدد» که همگی مربوط به سری Gears هستند، کار کند. اگرچه The Coalition همچنین اشاره کرد که این به این معناست که احتمالاً برای مدتی چیزی در مورد بازی بعدی نخواهیم شنید، زیرا تغییر به موتور جدید پروژه بزرگی است.

با توجه به این موضوع، کالکشنی که بازی‌های قبلی Gears را جمع میکند بسیار منطقی خواهد بود، زیرا Gears در خاطرات همه نگه می‌دارد و این شکاف را تا بازی بعدی پر می‌کند. Gears 5 در حال حاضر سه سال از عمرش گذشته است (و واقعاً هم خوب بود)، بنابراین اعلام چیزی برای پر کردن این خلأ، حرکت خوبی به نظر می رسد.

 

بیشتر بخوانید: اخبار دنیای گیم

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x