قسمت دوم deltarune عرضه شد

قسمت دوم deltarune عرضه شد

قسمت دوم deltarune برای پلتفرم pc (کامپیوترهای شخصی) و playstation بلاخره عرضه شد، با ما همراه باشید تا هم این بازی را به شما معرفی کنیم و هم اینکه چجوری اونو دانلود کنید.

deltarune چیست؟

deltarune header

بازی deltarune دنباله سری معروف undertale است که توسط toby fox ساخته شده،طبق گفته ی او این بازی با تیم بزرگتری نسبت به undertale ساخته شده اما تیم قبلی او نیز هنوز سر این بازی کار می کنند

قسمت اول بازی deltarune در سال ۲۰۱۸ و قسمت دوم این بازی در تاریخ ۱۹ سپتامبر به صورت رایگان در دسترس عموم قرار گرفت.

قسمت ۳ تا ۵ این بازی در تاریخ نامشخصی به صورت پولی در دسترس قرار می گیرد.

شما می توانید هر دو قسمت این بازی را در این لینک دانلود کنید

داستان بازی deltarune

delta story

بازی deltarune دنباله ی undertale است اما داستان آن بازی را ادامه نمی دهد و سعی می کند با استفاده از شخصیت های قدیمی بازی undertale مانند sans و toriel به همراه شخصیت های جدیدی مانند ralsei و susie داستانی جدید خلق کند.

طبق گفته ی toby fox،داستان بازی deltarune در جهانی متناوب (alternate universe) اتفاق افتاده که شما در آن شخصیت kris را کنترل می کنید و فعلا اسمی که در اول بازی قرار می دهید معلوم نیست برای چه شخصیتی است.

طراحی deltarune

delta art

مانند بازی قبل و همانطور که قبلا گفتیم،بازی deltarune از شخصیت های قدیمی بازی undertale استفاده می کند که از concept art های قبلی با کمی تغییرات برای شخصیت ها استفاده می شود اما طراحی نقشه ها و دنیای deltarune از سر گرفته شده که در هر دو قسمت شامل نقشه های مختلف بوده و تغییراتی کوتاه در نقشه هایی که در قسمت اول نشان داده شده بود.

موزیک بازی deltarune

delta music

بازی undertale برای موسیقی خود نقدهای مثبت بسیاری را دریافت کرد طوری که هر boss fight آهنگ مخصوص به خود را داشت و بسته به طوری که شما بازی می کنید (pacifist و یا genocide که در ادامه مقاله توضیح می دهیم) آهنگ بازی تغییر می کند.

در این بازی نیز این قضیه جدا نیست،این بازی با موسیقی جذاب خود مخاطب را جذب خود می کند و بسته به موقعیت داستان بازی،صحنه های بازی را بسیار جذاب تر و یا حساس تر می کند

موزیک این بازی توسط toby fox و گروه موسیقی او اجرا می شود.

gameplay بازی deltarune

همانطور که قبلا در مقاله گفتیم،شما در بازی deltarune همانند بازی undertale می توانید بازی را به دو صورت pacifist و genocide بازی کنید.

در بازی deltarune برای بازی کردن در حالت pacifist شما می توانید با گزینه ی act دشمنان داخل بازی را به دوستان خود تبدیل کنید،این کار با استفاده از صحبت کردن و پیدا کردن ویژگی مخصوصی برای هر دشمن است. بعد از انجام دادن این کار شما با spare کردن می توانید آن ها را زنده نگه دارید و یا حتی از دشمنانی که از شما ضعیف تر هستند فرار کنید.

اگر شما کسی را بکشید،بازی شما به حالت normal تبدیل می شود.

این کار را برای boss fight ها نیز می توانید انجام دهید

در حالت genocide بازی کنید اول از همه لازم است بدانید که موزیک بازی حالت آرام تر آن منطقه را پخش کرده که نشان دهنده آن است که genocide فعال شده،برای فعال کردن آن شما لازم است همه دشمنان یک منطقه را از بین ببرید که اگر کسی را نکشید و یا از منطقه ای کسی را جا بندازید،genocide غیر فعال شده و بازی شما به normal تبدیل می شود.

 

این بود نگاهی به قسمت دوم بازی deltarune و معرفی کوتاهی از بازی undertale اگر که از این مقاله خوشتان آمد نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید و برای اخبار بیشتر به این قسمت بروید.

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x