به روزرسانی PUBG شامل ارتقاهای عظیم نسل بعدی است.

به روزرسانی PUBG شامل ارتقاهای عظیم نسل بعدی است.

PUBG

آخرین به‌روزرسانی PUBG با نقشه نهم بازی، گزینه‌های گرافیکی جدید برای کنسول‌ها و کارگاهی برای ساخت skin هایی که قبلاً دست نیافتنی بود ارائه می‌شود.

PUBG

آخرین آپدیت PUBG: Battlegrounds حجم قابل توجهی از محتوای جدید و تغییرات را در قالب یک نقشه کاملاً جدید، گزینه های گرافیکی جدید، یک کارگاه ساخت skin و سایر بهینه سازی ها به بازی اضافه می کند. جذابیت‌های جهانی، سیستم تسلط کامل و فهرست طولانی رفع اشکال و بهبود عملکرد نیز در به‌روزرسانی جدید PUBG معرفی شده‌اند.

PUBG: Battlegrounds از زمان شروع فروتنانه خود به عنوان یک مد بتل رویال برای ARMA 2، راه طولانی را پیموده است. PUBG با مجموع تعداد بازیکنان بیش از ۱٫۲ میلیارد بازیکن، جایگاه معتبری را به عنوان پربازیگرترین بازی ویدیویی تمام دوران دارد.

PUBG به عنوان یک شوتر آنلاین «بازی به‌عنوان سرویس» دائماً به‌روزرسانی‌هایی دریافت می‌کند که محتوای جدید را معرفی می‌کند، گیم‌پلی آن را اصلاح می‌کند، و ثبات بازی را با ادامه رفع اشکال بهبود می‌بخشد. سلاح‌های جدید، آیتم‌های آرایشی و نقشه‌ها به صورت دوره‌ای اضافه می‌شوند تا بازی را تازه نگه دارند و پایگاه عظیم بازیکنان را به انتظار بیشتری ببرد.

آخرین آپدیت PUBG بازی را به نسخه ۱۸٫۲ رسانده و در ۱۲ جولای روی رایانه شخصی و بعداً در ۲۰ جولای برای کنسول ها منتشر خواهد شد. نقشه جدید، Deston، یک منطقه ۸×۸ کیلومتری است که در محیطی نزدیک به آینده با آسمان‌خراش‌ها، باتلاق‌ها، سواحل، کوه‌ها و جزایر قرار دارد.

این نقشه تاکید زیادی بر عمودی بودن دارد زیرا بازیکنان می‌توانند از پیوست جدید Ascender برای بالا رفتن سریع سازه‌های بلند استفاده کنند در حالی که از Utility Parachute برای بازگشت سریع به زمین استفاده می‌کنند. یک وسیله نقلیه جدید، قایق هوایی، در Deston قابل استفاده است و می تواند هم از آب و هم از زمین عبور کند. PUBG همچنین در حال اضافه کردن یک سلاح جدید است، شاتگان O12 با شلیک سریع.

PUBG

کنسول‌های نسل فعلی به لطف بهبود عملکرد و پایداری PUBG، می‌توانند از سخت‌افزار بهبودیافته خود با گزینه‌های گرافیکی جدید استفاده کنند. تصاویر و عملکرد را می توان به لطف گزینه هایی مانند Anti-Aliasing موقت (TAA)، Fast Approximate Anti-Aliasing (FXAA) و انتخاب بین “Resolution Priority” یا “Frame Priority” تنظیم کرد. یک Workshop جدید اضافه شده است که در آن بازیکنان می‌توانند Skin هایی را بسازند که در فروشگاه موجود نیست، جذابیت‌ها اکنون می‌توانند به صورت جهانی در سلاح‌ها تجهیز شوند، و سیستم Weapon Mastery با پاداش‌های جدید و پیشرفت بیشتر بازسازی شده است.

نقشه‌ها و سلاح‌های جدید برای این بازی همیشه افزوده‌های هیجان‌انگیزی هستند که به بازی تنوع می‌بخشند و توسعه گزینه‌های گرافیکی بهبود یافته برای کنسول‌ها نشانه خوبی برای ثبات و وفاداری بصری آن در آینده است. امیدواریم کار بر روی بهبود بخش کنسول PUBG ادامه یابد، زیرا چندین سال است که مسائل مربوط به عملکرد و پایداری یکی از دغدغه‌های اصلی بازیکنان کنسول بوده است.

اگر که از این مقاله خوشتان آمده حتما نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید و برای دیدن اخبار بیشتر اینجا کلیک کنید.

بازی PUBG: Battlegrounds هم‌اکنون برای PC، PS4، PS5، Stadia، Xbox One، Xbox Series X/S و موبایل در دسترس است.

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x