به نظر می رسد Subnautica جدید در حال توسعه است.

به نظر می رسد Subnautica جدید در حال توسعه است.

Subnautica

یک بازی جدید در سری Subnautica بی سر و صدا از طریق یک آگهی شغلی از استودیوی سازنده سریال Unknown Worlds Entertainment فاش شد.

Subnautica

ورود جدیدی در سری Subnautica در راه است زیرا Unknown Worlds به دنبال گسترش تیم خود برای پروژه بعدی دنیای Subnautica است. سری بازی‌های بقای اول شخص این استودیو قبلاً دو ناحیه متمایز از یک سیاره را به نمایش گذاشته است، اما به نظر می‌رسد جزئیات این بار جاه‌طلبی‌های بالاتری را نشان می‌دهند.

در حال حاضر دو بازی در سری Subnautica وجود دارد که هر کدام به بازیکن اجازه می دهد در یک منطقه مجزا از سیاره بیگانه پوشیده از اقیانوس ۴۵۴۶-B کاوش کرده و زنده بماند. بازی اول دارای یک منطقه گرمسیری سرسبز بود در حالی که بازی دوم چندین سال بعد در کلاهک یخی قطبی سیاره انجام شد.

یک پست شغلی که در رسانه‌های اجتماعی رسمی جهان‌های ناشناخته تبلیغ می‌شود، موقعیت یک طراح ارشد روایت را مشخص می‌کند، که نشان می‌دهد متقاضی خیلی زود در توسعه بازی می‌پیوندد و در داستان بسیار تأثیرگذار خواهد بود. این پست تایید می‌کند که بازی در همان جهان اتفاق می‌افتد، اما نشان نمی‌دهد که آیا آن یک دنباله مستقیم یا اسپین‌آف خواهد بود.

Subnautica به شدت روایت محور است، بنابراین یک نویسنده جدید این فرصت را دارد که سریال را به مسیرهای جالب ببرد. جالب اینجاست که این پست «دنیای علمی تخیلی جدید» را مشخص می‌کند که نشان می‌دهد ممکن است این بازی در سیاره‌ای غیر از ۴۵۴۶-B برگزار شود.

Subnautica

با توجه به این که جهان علمی-تخیلی وحشتناک Subnautica دارای نشانه های زیادی است که می تواند با سری قبلی انتخاب طبیعی جهان های ناشناخته یک جهان مشترک داشته باشد، یک ورودی جدید Subnautica می تواند این شباهت ها را حتی بیشتر به هم نزدیک کند. اگرچه سری Natural Selection بر روی بازی های رقابتی متمرکز است و Subnautica فقط تک نفره است.

ارتباطات بیشتر بین بازی ها می تواند شبکه ای عمیق تر از داستان را برای طرفداران ایجاد کند، مشابه روشی که Half-Life جهان خود را با Portal به اشتراک می گذارد. بازی ها در تنظیمات و آهنگ های بسیار متفاوتی انجام می شوند.

سری Subnautica به دلیل ساخته شدن شدیداً با اتکا به بازخورد بازیکنان مشهور است، زیرا هر دو بازی مراحل دسترسی اولیه طولانی را پشت سر می‌گذارند تا اطمینان حاصل شود که نظرات بازیکنان می‌تواند در نظر گرفته شود. از آنجایی که بازی جدید در حال توسعه است، ممکن است زمان زیادی طول بکشد تا اخبار بیشتری منتشر شود، اما اگر Unknown Worlds مسیر دسترسی زودهنگام را ادامه دهد، ممکن است زودتر از آن چیزی که برخی انتظار دارند در اختیار بازیکنان قرار گیرد. اگر دو بازی قبلی Subnautica نشانه ای باشد، ارزش صبر کردن را دارد.

Subnautica

اگرچه بازی‌های بقا یک سبک بسیار محبوب هستند، هنوز بازی‌های کمی هستند که جنبه‌های بقا را به همان روشی که Subnautica انجام می‌دهد وجود دارد. تنش اضافی ناشی از فشار زمان ناشی از نیاز به اکسیژن در زیر آب و جهان‌های بیگانه تخیلی و در عین حال باورپذیر، تطابق با آن دشوار است، و جهان آماده است تا داستان‌های بیشتری در آن گفته شود. حتی با وجود یک بازی جدید که احتمالاً سال‌ها باقی مانده است، ورودی‌های فعلی Subnautica رازهای بسیاری را پنهان می‌کنند که برخی از بازیکنان هنوز کشف نکرده‌اند.

اگر که از این مقاله خوشتان آمده حتما نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید و برای دیدن اخبار بیشتر اینجا کلیک کنید.

Subnautica هم اکنون در macOS، Windows، Xbox One، Xbox Series X/S، PS4، PS5 و Nintendo Switch در دسترس است.

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x