Halo Infinite Season 2

Halo Infinite Season 2 تاریخ انتشار و اطلاعات جدید

Lone Wolves اسم Season 2 بازی Halo Infinite که ماه می امسال منتشر میشه

استودیوی ۳۴۳ Industries سرانجام تاریخ شروع Halo Infinite Season 2، موضوع فصل، اولین جوایز Battle Pass و حتی نام آن – Lone Wolves – را تایید کرد. فصل جدید بازی FPS در ماه می آغاز می‌شود، شامل بازگشت حالت مورد علاقه طرفداران می‌شود و حتی محتوای داستانی نیز خواهد داشت.

Halo S2 Reveal (3)

Halo Infinite یکی از بهترین بازی‌های PC جدید در چند ماه اخیر است، اما برخی از بازیکنان از کیفیت فصل اول بازی و ویژگی‌های موجود آن شکایت دارند. ۳۴۳ Industries پیشرفت‌های دقیقی در Big Team Battle و فروشگاه آنلاین دارد، اما بزرگترین تغییرات به نظر می‌رسد که در Season 2 رخ خواهند داد – که اکنون ۳۴۳ فاش کرده است.

Halo S2 Reveal (1)

Season 2 در ماه می منتشر خواهد شد و با عنوان “Lone Wolves” به یک گروه شکارچی-ردیاب از اسپارتان ها اشاره می کند که به عنوان “خشن، خشن و ترجیح می دهند به تنهایی کار کنند” توصیف می شود. اسکین ها، نقشه‌ها، حالت‌ها و حتی «محتوای داستانی» جدیدی که هفته گذشته فاش شد، وجود خواهد داشت.

Halo S2 Reveal (1)

Season دوم Halo Infinite در تاریخ ۳ می ۲۰۲۲ آغاز می شود و با عنوان Lone Wolves منتشر می شود. محتوای داستانی روایی شامل «ترکیبی از فیلم‌های سینماتیک، رویدادهای داستانی، آیتم‌های Battle Pass و موارد دیگر که مضمون Lone Wolves را تجسم می‌دهند» را شامل می‌شود. ۳۴۳ تأیید می کند که این فصل شامل “به روز رسانی لیست پخش، تغییرات تعادل، حالت های جدید و نقشه ها” خواهد بود.

Halo S2 Reveal (2)

سطوح جدید شامل یک نقشه جدید Big Team Battle به نام “Breaker” (در بالا) و یک نقشه Arena “Catalyst” است. حالت‌های جدید شامل «حالت حذف رایگان برای همه» به نام Last Spartan Standing، Land Grab و بازگشت پادشاه مورد علاقه طرفداران است.

۳۴۳ می‌گوید در ماه آوریل به اشتراک‌گذاری بیشتری خواهد داشت، اما طرفداران زیادی منتظر آن هستند.

بیشتر بخوانید:

نقد و بررسی بازی NieR Replicant دنباله که ای که پیش درآمد یک شاهکاره

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x