بازی جدید Mafia ساخته می شود

منتظر Mafia 4 باشید

Mafia 3

توسعه دهنده فرنچایز محبوب Mafia یعنی Hangar 13، اخیرا تایید کرده است که طرفداران می توانند منتظر دنباله ای برای آخرین بازی از سری بازی Mafia باشند. البته این جزئیات تا حدودی مبهم هستند و Hangar 13 هنوز تاریخ انتشار را مشخص نکرده است. به احتمال زیاد این بازی به صورت شوتر سوم شخص خواهد بود، اما داستان و محیط آن هنوز مشخص نیست.

این خبر رو خود Hanger 13 و با مصاحبه ای که انجام داده است تایید کرده است. Roman Hladík نیم نگاهی به بازی های قبلی Mafia داشت، اما همچنین اعلام کرد که یک بازی کاملاً جدید در حال حاضر در دست ساخت است.

او درست در پایان مصاحبه گفت: «خوشحالم که تایید کنم که کار روی یک پروژه کاملاً جدید مافیایی را شروع کرده ایم. “در حالی که چند سال دیگر باقی مانده است و ما نمی توانیم در حال حاضر چیزی بیشتر به اشتراک بگذاریم، ما واقعا هیجان زده هستیم که به کار روی این فرنچایز محبوب ادامه دهیم و بازیکنان خود را با داستان های جدید سرگرم کنیم.”

Mafia-featured

مدتهاست که شایعه شده بود که بازی دیگری از این فرنچایز را خواهیم داشت. این شایعات به اوایل سال ۲۰۲۲ بازمی گردد که جزئیات مربوط به ادامه احتمالی Mafia 3 شروع شد. بر اساس اطلاعاتی که درز پیدا کرده است، لوکیشن بازی سیسیلِ(شهری در ایتالیا) در آستانه قرن بیستم خواهد بود، دوره ای از استرس و تحولات بزرگ بلافاصله قبل از جنگ جهانی اول. این در واقع بازی را به یک پیش درآمد به جای دنباله ای برای Mafia 3 تبدیل می کند، بازی ای که در جنوب در جریان جنبش حقوق مدنی اتفاق می افتد.

البته Hanger 13 دوران سختی رو پشت سر گذاشته است. آنها در ماه May حدود ۵۰ نفر از کارمندان خودشان رو اخراج کردند. سوالی که پیش میاد این است که این اتفاقات چه تاثیری روی بازی آینده این شرکت خواهد داشت.

 

بیشتر بخوانید: اخبار دنیای گیم

نوشته های مرتبط

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x