بتای جدید Halo infinite

بتای جدید Halo infinite این ماه از راه میرسه

بتای جدید Halo infinite Multiplayer جلوتر در این ماه از راه میرسه

جزئیات و اطلاعات جدیدی هم فاش شده. که در ادامه به تمام این موارد می پردازیم.

اولین دوره بتا Halo Infinite ، که Flight Test نیز نامیده می شود ، با بازخوردهای مثبت مثبت بازیکنان روبرو شد. به نظر میرسه که دیکه ربات های بتا چند نفره Halo Infinite بعدی از بین رفته اند و دیگه بتای جدید Halo infinite پلیر در برابر پلیر هست و ما قبل از شروع این ماه در اواخر این ماه ، جزئیات جدیدی در اختیار داریم.

gameplay 1

تاریخ و نحوه ثبت نام

۳۴۳ Industries به بازیکنان علاقه مند در مورد Flight Test آینده ، دوره دسترسی اولیه بعدی برای طرفداران Halo ، اشاره کرد. دوره نمایشی آینده از ۲۴ سپتامبر ۲ مهر آغاز می شود و برای ثبت نام در ۱۳ سپتامبر ۲۲ شهریور قطع می شود. برای اطمینان از اینکه تجربه چند نفره را از دست ندهید ، حتماً در سایت Halo waypoint بخش insider اطلاعاتتون رو کامل کنید.

cover

جزئیات جدید

بنابراین تست بتای جدید Halo infinite چیست و چه تفاوتی با تست قبلی دارد؟ ۳۴۳ Industries قبلاً طرفداران Halo را در مورد آنچه که می توانند از دوره دسترسی چند نفره بعدی انتظار داشته باشند ، به روز کرده است ، وعده داده است که PvP واقعی با ۴v4 Slayer و Big Team Battle در دسترس خواهد بود.

“یکی دیگر از پروازهای بزرگ مانند این ، با تعداد بیشتری از مردم دعوت شده است. ما قصد داریم محتوای مشابهی را که این بار داشتیم – ربات ها و تمرینات سلاح – قرار دهیم ، اما همچنین انتشار کامل عمل ۴v4 PvP و ما می خواهیم حتی بزرگتر برویم و Big Team Battle داشته باشیم. “تهیه کننده زنده Sam Hanschaw گفت. “بنابراین ، اینها اهداف ما برای بتای جدید Halo infinite است.”

gameplay 2

چیزی که این بار متفاوت از تجربه گسترده است این است که ما در حال حاضر تاریخ انتشار داریم! Halo Infinite رسماً در ۸ دسامبر منتشر می شود ، درست در فصل تعطیلات ، اگرچه هنگام انتشار بازی شامل بخش چند نفره داستانی یا Forge نخواهد بود. و دلیل این اتفاق از این قرار خواهد بود که:

دلیل نبود بخش چند نفره داستانی یا Forge در هنگام انتشار

در جدیدترین به روزرسانی ویدئویی از ۳۴۳ Industries ، سرپرست تیم اخبار اخیر در مورد وضعیت راه اندازی Halo Infinite را ارائه کرد. در حالی که حذف این دو ویژگی در هنگام انتشار ناامید کننده است ، او سریعاً تأکید کرد که تیم “۱۰۰ درصد متعهد” به زمان انتشار بازی در تعطیلات است ، با یا بدون کمپین. استاتن هنگام بازنگری در دو سال گذشته گفت:

“متأسفانه ، همانطور که ما تیم را برای تعطیلی متمرکز کردیم و واقعاً بر تجربه با کیفیت برای راه اندازی تمرکز کردیم ، تصمیم بسیار سختی را برای به تعویق انداختن بخش چند نفره داستانی و Forge برای انتشار گرفتیم.” به ویژه با تأثیر COVID-19 بر فرهنگ کار. وی افزود: “و ما همچنین خواستار تأخیر Forge نیز شدیم.”

gameplay 3

استاتن ادامه داد: “در بخش چند نفره داستانی ، ما این فرصت را داریم که همیشه کمپین را بازی کنیم ، این برداشت فوق العاده ، باز و غیر خطی از کمپین Halo است.” “این انعطاف پذیری بیشتری را برای از بین بردن پایگاه های Banished از همه زوایای مختلف ، برای پیشرفت در بازی به روش خود ارائه می دهد.

در عین حال ، این پیچیده است. وقتی به ذخیره سیستم ها و تمام فناوری مورد نیاز فکر می کنید برای رانندگی این تجربه غیر خطی تر ، و در تجربه همکاری که حتی پیچیده تر است. ” از این رو تأخیر.

استاتن تأیید کرد که در حالی که Forge و بخش چند نفره داستانی به تأخیر می افتند ، ۳۴۳ در حال تطبیق یک جدول زمانی فصلی برای هر دو است. بنابراین ، ممکن است بپرسید Halo Infinite با چه چیزی منتشر می شود؟ این داستان با داستان تک نفره و فصل اول چند نفره همراه خواهد بود.

این بود خبر بتای جدید Halo infinite و دیگر اخبار پیرامون این بازی اگر شما هم مثل من خیلی منتظر بتای جدید Halo infinite و انتشار بازی هستین حتما نظراتتون رو در مورد بتای جدید Halo infinite بنویسید که خیلی بهمون انرژی میده که همین طور اخبار بازی ها رو در بخش اخبار سایت گیمریما براتون پوشش بدیم مثل خبر بتای جدید Halo infinite.

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x