Saints Row

تاخیر در عرضه ی Saints Row Reboot

عرضه ی بازی Saints Row Reboot تا تابستان ۲۰۲۲ به تعویق افتاد!

Saints Row که کم و بیش یک فرنچایز الهام گرفته از GTA و به طرز عجیبی خنده دار و احمقانه است، فلسفه ی شرکت Rock Star را پیش گرفته و قصد Reboot بازی های قدیمی خود را دارد.

با توسعه شرکت Deep Silver Volition، انگیزه ی Reboot بازی های قدیمی این مجموعه بالاترین حد خود رسیده است تا هم بتواند طرفداران قدیمی این سری بازی را خوشحال کند و هم بتواند با رقیب خود یعنی Rock Star که به تازگی GTA Triology را معرفی کرده است رقابت کند.

Saints Row در ابتدا قرار بود در ۲۵ فوریه(۶ اسفند) عرضه شود، اما بیانیه ی جدیدی از طرف مدیر استودیو Volition یعنی جیم بون، خبر از تاخیر در عرضه ی این بازی را میدهد.

Saints Row

او ضمن عذر خواهی از طرفداران اعلام کرد:

متأسفانه به دلیل بحران ویروس کرونا و تعویق در روند کارهای استودیو، عرضه ی نسخه ی ریبوت بازی Saints Row تا تابستان ۲۰۲۲ به تعویق افتاده است.

 “با توجه به اندازه و وسعت بازی Saints Row جدید، برای ایجاد بهترین بازی ممکن باید به تیم خود زمان بیشتری بدهیم تا یک بازی بی نقص و روان به دست طرفداران برسد” 

جیم بون همچنین اشاره کرد که چگونه نسخه آینده Saints Row بزرگترین و جاه طلبانه ترین داستان این سری را خواهد داشت و بنابراین تیم برای تحقق اهداف هیجان انگیز خود به زمان بیشتری نیاز دارد.  

Saints Row

“این بازی در شهر Santo Illeso جریان دارد، در حالی که شما و یارانتان مجری قانون هستید و جنایتکاران و شورشیان را از شهر دور نگه میدارید و با آنها مبارزه میکنید”

“Saints Row یک بازی جالب، فانتزی و دوست داشتنی است که میتواند برای ساعت های طولانی شما را در کنار دوستانتان سرگرم کند”

Saints Row Reboot برای پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس سری S ،X و one، پلی‌استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

برای اطلاع از آخرین اتفاقات دنیای گیم روی اخبار کلیک کنید 

 

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x