Nvidia RTX 4000 Series ممکن است اواسط سال 2022 وارد بازار شود.

Nvidia RTX 4000 Series ممکن است اواسط سال ۲۰۲۲ وارد بازار شود.

شایعه شده است که Nvidia در حال آماده شدن برای ورود به نسل بعدی پردازنده‌های گرافیکی است، با گمانه‌زنی‌ها مبنی بر اینکه سری ۴۰۰۰ تابستان آینده عرضه خواهد شد.

nvidia wallpaper

صنعت کارت‌های گرافیک با رقابت ناکام می‌شود، Nvidia و AMD در حال حاضر شاخ‌های خود را قفل کرده‌اند و اینتل در آستانه ورود به رینگ است. از آنجایی که کمبود فناوری همچنان ادامه دارد، این امر مانع از تولید محصولات شرکت های بزرگ نمی شود،

زیرا Nvidia به دنبال راه اندازی تعداد زیادی از پردازنده های گرافیکی جدید، هم لپ تاپ و هم دسکتاپ است. علاوه بر این، به نظر می رسد که نسل بعدی فناوری کارت گرافیک نزدیک است، با شایعه ای مبنی بر اینکه سری ۴۰۰۰ ممکن است در اواسط سال آینده عرضه شود.

بر اساس گمانه زنی های افشاگر معروف kopite7kimi

nvidia 4000

این احتمال قوی وجود دارد که Nvidia نسل بعدی پردازنده های گرافیکی خود را تا سه ماهه سوم سال ۲۰۲۲ رونمایی کند. بدیهی است که تاریخ دقیقی ارائه نشده است، اما این احتمال وجود دارد که حدود ژوئیه به بعد باشد.

این توییت به طور خاص به رونمایی از کارت‌های گرافیک ۴۰۹۰، ۴۰۸۰ و ۴۰۷۰ اشاره می‌کند و اضافه می‌کند که این اطلاعات جدیدی نیست. نکته جالب توجه این است که افشاگر نمی گوید که آیا این محصولات تا تاریخ مشخص شده عرضه می شوند یا به سادگی اعلام می شوند.این تا حدودی با یک شایعه قبلی مطابقت دارد که نشان می داد سری ۴۰۰۰ Nvidia ممکن است اکتبر آینده عرضه شود.

این بدان معناست که سخت‌افزار می‌تواند در سه ماهه چهارم(اکتبر ۱ – دسامبر ۳۱) سال ۲۰۲۲ به جای سه ماهه سوم( جولای ۱ – سپتامبر ۳۰) عرضه شود.

اما باز هم، لازم به ذکر است که حدس و گمان kopite7kimi می تواند به زمان رونمایی از نسل بعدی اشاره داشته باشد. در حال حاضر اطلاعات زیادی برای ادامه دادن وجود ندارد، اما این می‌تواند نشان دهد که کارت‌های جدید RTX 4000 می‌توانند در تابستان و با احتمال عرضه در پایان سال معرفی شوند.

nvidia fan

Nvidia رقابت را پشت سر می زارد؟

اینها در این مرحله فقط شایعه هستند و Nvidia هیچ اطلاعیه رسمی در مورد تاریخ انتشار احتمالی در زمان نگارش این مقاله ارائه نکرده است. نه تنها این، بلکه شرکت در حال حاضر با یک دزدی کامیون اخیر شاهد دزدیده شدن دسته ای از محصولات Nvidia RTX 3000 چیزی شبیه به شکست است. در حال حاضر زمان سختی است تا یک گیمر رایانه شخصی در جستجوی سخت افزار جدید باشید، و این آخرین سرقت فقط اوضاع را بدتر می کند.

صرف نظر از کمبودهای فعلی، شرکت هایی مانند Nvidia مشتاق هستند که هم با محصولات جدید در محدوده ۳۰۰۰ خود و هم به طور عالی با نسل جدید به جلو حرکت کنند. با توجه به اینکه Intel در نزدیکی به انتشار نام تجاری گرافیکی Arc خود است، Nvidia و AMD رقیب جدیدی در دست دارند، بنابراین قابل درک است که “تیم سبز” بخواهد قدم بعدی را بردارد و امیدواریم رقابت را پشت سر بگذارد.

اگر که از این مقاله خوشتان آمده حتما نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید و برای دیدن مقاله های بیشتر اینجا کلیک کنید.

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x