Closed beta بازی Overwatch 2 به زودی عرضه می شود

Closed beta بازی Overwatch 2 به زودی عرضه می شود

سازندگان بازی Overwatch 2 بعد از کلی سکوت و بی خبری، بالاخره از closed beta بازی overwatch 2 رونمایی کردند و گفتند که قراره خبر های بیشتری از این بازی بشنویم.

با ما همراه باشید.

قضیه closed beta چیست؟

shimada bros ow

همانطور که گفتیم، چند وقتی خبری از بازی Overwatch 2 نبوده و پلیرها از این بی خبری خسته شده بودند پس کارگردان بازی (Aaron Keller) در یک Developer آپدیت گفت که یک alpha و تعدادی beta برای بازی overwatch 2 در نظر گرفته شده.

نسخه alpha هم اکنون برای سازندگان بازی و تیم های pro league در دسترس قرار گرفته و نسخه Closed beta در اواخر آپریل برای کامپیوتر های خانگی عرضه می شود.

ow 2 closed beta

Aaron Keller گفته که قصد دارد محتوای pvp را زودتر برای پلیرها عرضه کند تا بتوانند بیشتر بر روی محتوای pve کار کنند، او همچنین گفته که این closed beta برای آزمایش سرور های بازی بوده و علاوه بر پیدا کردن مشکلات بازی، تیم را برای عرضه یک beta کامل و open آماده می کند.

closed beta چه تغییراتی دارد و آن را چگونه دانلود کنیم؟

payload

همانطور که قبلا گفتیم این closed beta فقط برای پلتفرم PC در نظر گرفته شده و کسانی که علاقه به تجربه این closed beta دارند می توانند با رفتن به این لینک ثبت نام خود را انجام دهند.

در این closed beta ما یک شخصیت damage جدید به نام sojourn را بعد از نزدیک به دو سال دریافت می کنیم علاوه بر آن ما شاهد rework شخصیت های orisa, doomfist, bastion و sombra در این beta نیز می شویم.

در این beta پلیرها می توانند game mode جدید push را علاوه بر سایر game mode ها در چهار نقشه New york, Rome, monte carlo و toronto تجربه کنند.

push game mode ow 2

همچنین یک ping system مانند بازی apex legends برای این بازی در این beta در نظر گرفته شده.

لازم هستش که بگیم در overwatch 2 تیم ها دیگر ۶v6 نیست و بازی به سمت ۵v5 رفته که این تغییر نیز در beta اعمال شده.

شما می توانید تمام این تغییرات را در عکس زیر مشاهده کنید:

ow 2 all changes

این بود اخبار closed beta بازی overwatch 2 برای اخبار بیشتر به این لینک بروید و حتما نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

ممنون که با ما همراه بودید.

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x