Overwatch 2 تغییرات بزرگی در Roadhog و Zenyatta ایجاد می کند

Overwatch 2 تغییرات بزرگی در Roadhog و Zenyatta ایجاد می کند

پس از سال‌ها انتظار، طرفداران مجموعه محبوب قهرمان-تیرانداز بلیزارد اکنون این فرصت را دارند که Overwatch 2 را تماشا کنند.

نسخه بتا بسته Overwatch 2 PvP در حال انجام است و به کسانی که دعوت شده‌اند برای شرکت در این بازی این فرصت را می‌دهد تا تنظیمات جدید ۵v5 را امتحان کنند. بازسازی های مختلف قهرمان نمایش داده شده را بررسی کنید.

نسخه بتای Overwatch 2 به بلیزارد امکان می‌دهد بفهمد چه چیزی کار می‌کند و چه چیزی نیست، بنابراین می‌تواند تغییرات را متناسب با آن اعمال کند. برخی از این تغییرات در حالی که نسخه بتا هنوز زنده است، انجام می شود.

بلیزارد به تازگی آپدیت جدیدی را برای نسخه بتای بسته Overwatch 2 PvP منتشر کرده است.

این به‌روزرسانی، بر اساس بازخورد طرفداران و مشکلاتی که پیش آمده، تغییرات زیادی در هیرو-تیرانداز ایجاد کرد، اما مهم‌ترین تغییرات در قهرمان تانک Roadhog و قهرمان پشتیبانی Zenyatta اعمال شده است.

در مورد Roadhog، بلیزارد متوجه شد که Roadhog  مطابق با استانداردهای معمول خود عمل نمی کند،

و بنابراین در حال آزمایش تغییر با توانایی Ultimate خود است.

Roadhog overwatch 2

بلیزارد متوجه شد که Roadhog در Overwatch 2 هنگام استفاده از توانایی Whole Hog Ultimate خود بسیار می‌میرد، و بنابراین به‌روزرسانی تغییر بزرگی در نحوه عملکرد Ultimate ایجاد می‌کند.

بلیزارد Whole Hog را از Channeled Ultimate تغییر داده است، به این معنی که پس از فعال کردن بازیکنان، مدام شلیک می‌کند، به Transform Ultimate. منظور این است که سلاح Whole Hog Roadhog شلیک نمی‌کند مگر اینکه بازیکنان بخواهند، و همچنین می‌توانند در زمانی که Ult فعال است از سایر توانایی‌های Roadhog استفاده کنند.

علاوه بر این، Roadhog stun را دیگر Ult خود را لغو نمی کند.

نیازی به گفتن نیست، این باید رودهاگ را به میزان قابل توجهی قدرتمندتر کند، زیرا او اکنون می‌تواند تا زمانی که شفا می‌دهد و موارد مشابه از Ultimate خود استفاده کند.

Zenyatta overwatch 2

Overwatch 2

در مورد Zenyatta، طرفداران قهرمان Support متوجه خواهند شد که او اکنون یک قابلیت Passive جدید به نام Snap Kick دارد.

نکته اصلی Snap Kick این است که به Zenyatta اجازه می دهد تا بازیکنان دشمن را از او دور کند.

از آنجایی که Zenyatta به عنوان یک قهرمان در محدوده کارآمدتر است و در هنگام نزدیک شدن دشمنان بسیار آسیب پذیر است، تئوری این است که این به او کمک می کند مدت بیشتری در نبردها زنده بماند.

کاهش از شش قهرمان تانک به پنج به این معنی است که Zenyatta نمی تواند به همان اندازه که می توانست به طور موثر مخفی شود، و بنابراین به نظر می رسد تغییری مانند این گامی در مسیر درست باشد.

البته، همیشه این امکان وجود دارد که بلیزارد تغییرات بیشتری را در Zenyatta، Roadhog و قهرمانان مختلف دیگر در فهرست Overwatch 2 اعمال کند، زیرا از افرادی که با تنظیمات جدید ۵v5 درگیر هستند، یاد می‌گیرد.

Buffs، nerfs، و دیگر کل دوباره‌کاری‌ها می‌توانند به خوبی برای قهرمانان Overwatch 2 آماده شوند، و طرفداران می‌توانند حساب کنند که بازی از هم‌اکنون تا زمانی که بالاخره عرضه می‌شود، به‌طور قابل توجهی در حال پیشرفت است.

اگر که از این مقاله خوشتان آمده حتما نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید و برای دیدن اخبار بیشتر اینجا کلیک کنید.

 

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x