دیگر خبری از Bethesda لانچر نیست.

دیگر خبری از Bethesda لانچر نیست.

Bethesda

Bethesda ناشر Fallout و The Elder Scrolls اعلام کرد که لانچر Bethesda.net بسته خواهد شد و عملکردهای آن در ماه می به Steam منتقل می‌شود.

Bethesda

Bethesda Launcher که در سال ۲۰۱۶ معرفی شد، قرار بود پیوندی برای همه چیزهای مرتبط با ناشر محبوب بازی های ویدیویی باشد. از جمله عناوینی مانند The Elder Scrolls 5: Skyrim، Doom و Fallout 76، بسیاری از نسخه های سنگین Bethesda از طریق این نرم افزار پشتیبانی می شدند. با این حال، در می ۲۰۲۲، این سرویس بسته خواهد شد و بازی‌ها، کیف پول‌ها و ارزهای درون بازی و خریدهای کاربران به Steam منتقل می‌شود.

در یک پست وبلاگی در Bethesda.net، ناشر از جامعه خود برای سال ها پشتیبانی تشکر می کند و اعلام می کند که در چند ماه آینده، سرویس Bethesda.net بسته خواهد شد و عملکردهای آن به پلتفرم بازی رایانه ای در حال رشد استیم Valve منتقل می شود. . به گفته بتسدا، این روند مهاجرت در آوریل آغاز خواهد شد، و اگرچه جزئیات هنوز مشخص نشده است، به نظر می رسد که ناشر رویکرد اول بازیکن را برای انتقال در پیش گرفته است.

Bethesda

پرسش‌های متداول بعدی تکرار می‌کند که کاربران Bethesda.net می‌توانند عناوینی را که قبلاً روی پلتفرم خریداری کرده‌اند به Steam منتقل کنند و این سرویس تا ماه می فعال خواهد بود. با تأیید اینکه لیست دوستان کاربران بتسدا.net با لیست دوستان Steam آنها ادغام می شود و عملکرد بازی های آنلاین مانند Fallout 76 و The Elder Scrolls Online تحت تأثیر قرار نمی گیرد، ادامه می یابد. 

بتسدا مناسب دید که یک پرسش متداول جداگانه با تمرکز کامل بر روی Fallout 76 ارسال کند، اگرچه، جدا از تغییر در لانچر، این تجربه اساساً بدون تغییر باقی خواهد ماند. بازیکنان پس از این حرکت به شخصیت‌ها و پیشرفت درون بازی خود دسترسی خواهند داشت و مواردی مانند پول درون بازی، پیشرفت فصل و ساخت‌های C.A.M.P نیز پس از تکمیل تغییر به Steam باقی خواهند ماند. مزایای عضویت در Fallout 1st نیز حفظ خواهد شد، اگرچه ممکن است غم و اندوه بازیکنان Fallout 76 که در این سرویس مشترک شده‌اند فراموش شود.

Bethesda

برای بسیاری از بازیکنان PC، این ابتکار مدت طولانی بوده است. بازی‌هایی که در میان Steam، GOG Galaxy، Bethesda.net، Battle.net، فروشگاه Epic Games و بسیاری دیگر تقسیم شده‌اند، کم کم به یک کار سنگین تبدیل شده است که به چندین حساب، رمز عبور و اشتراک نیاز دارد. خوشبختانه، ادغام Bethesda.net به ساده‌تر شدن دسترسی به نسخه‌های مورد علاقه طرفداران کمک می‌کند و گیمرهای رایانه شخصی مجبور نخواهند شد که با ورود مکرر به یک سرویس کاملاً مجزا، زمانی که RPG فضایی Starfield در نوامبر راه اندازی می‌شود، دردسر را تحمل کنند.

با این حال، دلیل دقیق غروب ناگهانی لانچر Bethesda.net توسط بتسدا ناشناخته باقی مانده است، اگرچه ممکن است ارتباطی با خرید اخیر مایکروسافت داشته باشد. علاوه بر این، اگرچه لانچر بسته خواهد شد، اما بسیاری از بازی‌های بتسدا همچنان به یک حساب Bethesda.net نیاز دارند، به این معنی که در حالی که بازیکنان PC از مشکل ورود به یک لانچر جداگانه در امان خواهند بود، آنها همچنان باید رمز عبور حساب خود را بازیابی کنند. اگر بخواهند در اجزای آنلاین بسیاری از انتشارات اخیر شرکت کنند.

Bethesda

اگر که از این مقاله خوشتان آمده حتما نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید و برای دیدن مقاله های بیشتر اینجا کلیک کنید.

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x