خلاصه رویداد playstation showcase

رویداد playstation showcase که توسط سونی در تاریخ ۹ سپتامبر پخش شد،اخبار زیادی را از بازی های playstation معرفی کرد که به دو دسته تقسیم شد بازی هایی که برای playstation و دیگر کنسول ها میاد، و بازی هایی که به صورت انحصاری برای playstation4 و  playstation5 در دسترس قرار می گیرند. در ادامه با خلاصه ی همه ی این اخبار با ما همراه باشید.

معرفی ریمیک star wars:knights of the old republic

old republic playstations

قبل از اینکه شروع کنیم لازم است که ذکر کنیم که رویداد playstation showcase رو در این مقاله به صورت خلاصه توضیح دادیم و اگر علاقه دارید که بیشتر در مورد هر بازی بدانید در مقاله های مخصوص خود هر بازی به بررسی دقیق تر آنها پرداخته ایم در ادامه با خلاصه ی رویداد playstation showcase همراه باشید.

کنفرانس playstation showcase با معرفی remake بازی knights of the old republic که توسط شرکت aspyr ساخته شده و برای کنسول های playstation و کامپیوتر (حرفی در مورد xbox نزدند که معلومه چرا) عرضه میشه اگر علاقه دارید بیشتر در مورد این بازی بخوانید به مقاله starwars:knights of the old republic بروید که خیلی دقیق تر در موردش صحبت کردیم.

در ادامه با تریلر این بازی با ما همراه باشید:

رونمایی از project eve

pr eve

بازی project eve که ساخته ی کمپانی shift up بوده در playstation showcase رونمایی شد که سبک اون مانند بازی های soulsborne بود ولی با وجود hack and slash که شبیه به بازی های سری Devil may cry بوده، چیز زیاد داخل این تریلر نشان داده نشد ولی اگر علاقه ی بیشتری دارید که در مورد بازی بدانید به مقاله project eve بروید

با تریلر این بازی با ما همراه باشید:

اسپین آف tiny tinas wonderlands داخل دنیای borderlands

tt wonderland

اولین بار بازی tiny tinas wonderland در مراسم the game awards معرفی شد که در کنفرانس playstation showcase خیلی دقیق تر به گیم پلی این بازی و مکانیک های اون رو به ما نشان دادند که اگر خلاصه بخواهیم بگیم بازی داخل دنیای borderlands قرار گرفته ولی دنباله ی اصلی سری حساب نمیشه.

در ادامه با تریلر این بازی با ما همراه باشید:

گیم پلی و داستان بازی forspoken

forspoken header

بازی بعدی که در playstation showcase از اون رونمایی شد مربوط به کمپانی square enix هستش که با luminous studio (سازنده ی بازی های سری final fantasy) ساخته شده و داخل این تریلر نگاهی دقیق تر به داستان شخصیت اصلی بازی شده.

در ادامه با تریلر این بازی با ما همراه باشید:

معرفی ریمستر alan wake

alan wake remastered

بازی alan wake اولین بار به صورت انحصاری برای xbox 360 و کامپیوترهای شخصی که طرفداران خاص خود رو پیدا کرد. اما در playstation showcase کمپانی remedy با نسخه ریمستر این بازی،تایید کرد که این سری معروف و قدیمی بلاخره به کنسول های playstation با کیفیت بالا قرار است بیاید.به alan wake remaster بروید اگر علاقه دارید بیشتر درمورد این بازی بخوانید.

در ادامه با تریلر این بازی با ما همراه باشید:

تریلر جدید ghost wire tokyo

بازی جدید shinji mikami که خالق سری های معروف the evil within و همچنین resident evil 4 اولین بار در the game awards از بازی جدید خود رونمایی کرد و با رونمایی از تریلر جدید بازی خود در مراسم playstation showcase اطلاعات بیشتری در مورد گیم پلی و داستان بازی خود قرار داد.

در ادامه با تریلر این بازی با ما همراه باشید:

square enix و guardians of the galaxy

در رویداد e3 کمپانی square enix از بازی های جدیدی رونمایی کرد که یکی از این بازی ها guardians of the galaxy بود و در رویداد playstation showcase به داستان این بازی بیشتر اشاره شده که بسیار جذاب و هیجان انگیز به نظر می رسد

در ادامه با تریلر این بازی با ما همراه باشید:

بتل رویال در vampire the masquerades bloodhunt

vampire

این سری قدیمی کمی قبل از بازی جدید خود به نام vampire the masquerades bloodhunt رونمایی کرد و خبرهایی از وجود مد بتل رویال در این بازی وجود داشته که در رویداد playstation showcase به طور رسمی با یک تریلر تایید شد که برای اطلاع بیشتر می توانید به مقاله vampire bloohunt به ps5 می آید بروید بروید.

با تریلر این بازی با ما همراه باشید:

Deathloop و یک تریلر جدید از داستان بازی

deathloop

بازی deathloop ساخته ی arkane studios (خالق سری های dishonored) به عنوان یک انحصاری زمانی برای کنسول های playstation 5 و کامپیوترهای شخصی در تاریخ ۱۴ سپتامبر عرضه می شود که در playstation showcase با تریلر جدید خود نگاه دقیق تری به شخصیت اصلی انداخته شده که در پیش نگاهی به deathloop می توانید بیشتر بخوانید.

با تریلر این بازی با ما همراه باشید:

همکاری epic games و radiohead برای یک پروژه مرموز

radio head

در رویداد playstation showcase یک تریلری به نمایش درآمد که اطلاع زیادی به ما قرار نداد و بیشتر از همکاری بین epic games و radiohead خبر داد و اینکه در نوامبر این همکاری عرضه شده و قبل از آن اطلاعات بیشتری با ما در میان می گذارند.

در ادامه با تریلر این بازی با ما همراه باشید:

ریمستر دو بازی uncharted برای ps5 و pc

خبرهایی از منتشر شدن ریمستر بازی uncharted قبل از playstation showcase در اینترنت پخش شده بود که در این رویداد این خبر به طور رسمی منتشر شد که اطلاعات بیشتر از آن را در مقاله بازسازی uncharted می توانید بخوانید.

در ادامه با تریلر این بازی با ما همراه باشید:

insomniac به ساخت wolverine می رود

استدیو insomniac (خالق سری های معروف spiderman و ratchet and clank) با رونمایی از یک تریلر جدید در playstation showcase معرفی کرد که علاوه بر یک بازی دیگر (کمی جلوتر به آن می رسیم) یکی از شخصیت های محبوب دنیای marvel به نام wolverine را برای کنسول playstation به صورت انحصاری عرضه می کند.

در ادامه با تریلر این بازی با ما همراه باشید:

بازی gran turismo 7 و یک تریلر بسیار زیبا

سری gran turismo یکی از سری های کلیدی در همه ی نسل های playstation بوده و playstation 5 نیز جدا از آن نیست،در رویداد playstation showcase یک تریلر از این بازی رونمایی شد که بسیاری از محتویات بازی را در داخل آن رونمایی کرد و میتوانید در مقاله gran turismo 7 تاریخ انتشار آن را ببینید.

این بازی با آوردن customization سیستم جدیدی را به بازی خود معرفی کرد که در دیگر بازی های gran turismo وجود نداشته و با وجود یک نقشه بازی احتمال open world بودن بازی را بیشتر کرده اما حتمی نکرده باید دید که اطلاعاتی که در ماه های آینده قرار می دهند چه چیزی می گویند

در ادامه با تریلر این بازی با ما همراه باشید:

معرفی spider-man 2 به همراه venom

venom

دیگر همکاری insomniac و marvel که در playstation showcase معرفی شد، بازی جدید spider-man بوده که با حضور شخصیت محبوب venom از آن رونمایی شد و تاریخ عرضه ی آن نیز ۲۰۲۳ بوده.
شما در این بازی کنترل هردو spider-man را بر عهده ی خود گرفته و طبق تریلر رونمایی با venom مبارزه می کنید همچنین شخصی که در تریلر در حال صحبت کردن است احتمال می رود که kraven the hunter باشد،در مقاله ای جداگانه به بررسی دقیق تر این تریلر خواهیم پرداخت اما فعلا می توانید نقد و بررسی spider-man:miles morales را بخوانید

در ادامه با تریلر این بازی با ما همراه باشید:

اولین نگاه به god of war ragnarok

gow ragnarok min

در انتهای رویداد playstation showcase سری محبوب god of war با رونمایی از یک تریلر جدید در مورد داستان بازی بیشتر توضیح داده و حتی شخصیت های جدیدی را نیز رونمایی کرده.

در این بازی پسر kratos یعنی atreus علاقه دارد که جای خود را در این دنیا پیدا کند پس بنابراین به دنیاهای مختلفی مانند asgard رفته در مقاله ای جداگانه به بررسی دقیق تر این تریلر می پردازیم.

با تریلر این بازی با ما همراه باشید:

این بود نگاهی به رویداد playstation showcase ممنون که با ما همراه بودید اگر از این مقاله خوشتان آمده نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید،و یا اگر دنبال اخبار بیشتر هستید به اینجا بروید.

ممنون که با ما همراه بودید

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x