بامزه ترین بازی Doom برای موبایل منتشر شد.

بامزه ترین بازی Doom برای موبایل منتشر شد.

Mighty Doom

بامزه ترین بازی Doom در سطح جهانی عرضه شد. این بازی از گیم‌پلی ای قانع‌کننده‌ و دیدنی برخورداره که از اسباب‌بازی‌های کلکسیونی داخل Doom Eternal الهام گرفته.

Mighty Doom

Mighty Doom اکنون به صورت جهانی بر روی دستگاه های موبایل در دسترس است. بازی ای بامزه که نام Doom را به خود گرفته چندین سال درحال ساخت توسط Bethesda بود.اما بالاخره منتشر شد و اکنون تمام طرفداران بازی های موبایل می توانند این بازی عالی و دیدنی را تجربه کنند.


ساخته شده توسط شرکت فرعی Mighty Doom ،Alpha Dog Bethesda یک تیرانداز از بالا به پایین است که استایل بامزه آن از اسباب‌بازی‌های کلکسیونی Doom Eternal الهام گرفته شده است، آخرین قسمت اصلی این فرنچایز نمادین که id Software در سال ۲۰۱۹ منتشر کرد. مدت زیادی است که می گذرد، با توجه به ابن که چگونه Mighty Doom قبلاً در سال ۲۰۲۱ یک راه اندازی نرم افزاری محدود روی اندروید داشت.

 

این بازی در نهایت در ۲۱ مارس، زمانی که برای دانلود در سراسر جهان برای اندروید و iOS در دسترس قرار گرفت، وضعیت beta طولانی خود را ترک کرد. به نظر می‌رسد کاربران اپل مشتاق بازی کردن آن بوده‌اند، زیرا این بازی قبلاً به ۱۰ بازی برتر در رده ماجراجویی اپ استور راه پیدا کرده است و رتبه نهم را ظرف ۲۴ ساعت پس از انتشار به دست آورده است.

در حالی که نظرات کاربران iOS آن هنوز کمیاب است، برداشت های اولیه بازیکنان بسیار مثبت است و به نظر می رسد با هزاران بررسی پنج ستاره که توسط گیمرهای اندروید در دو سال گذشته نوشته شده است، مطابقت دارد.

Mighty Doom

با وجود استایل چیبی‌مانند و تغییر چشم‌انداز از بالا به پایین، این بازی تمام تلاش خود را می‌کند تا جوهر بازی‌های Doom کلاسیک را حفظ کند و بازیکنان را تشویق به ادامه حرکت و تیراندازی کند. توسعه‌دهندگان همچنین ادعا می‌کنند که انجام این کار هرگز آسان‌تر نبوده است، و به طرح کنترل تک لمسی بازی و عملکرد تصویر اشاره می‌کنند که آن را برای بازی در حال حرکت مناسب می‌کند.

مانند اکثر بازی‌های معمولی موبایل، Mighty Doom یک عنوان رایگان برای بازی با انواع خریدهای درون برنامه‌ای است که به بازیکنان اجازه می‌دهد با ارائه باز کردن قفل آیتم‌ها، سرعت پیشرفت خود را افزایش دهند. از آنجایی که بسیاری از این IAP ها در طول نسخه بتا غیرفعال شدند، سازندگان هنوز در مورد اینکه آیا شیوه های درآمدزایی کاملا آزاد بازی بر تجربه کلی گیم پلی تأثیر می گذارد یا خیر، صحبت نمی کنند.

واضح است که این بازی برای طرفداران موجود این سری جذابیت چندانی ندارد، اگرچه هر کسی که به یک تجربه قابل حمل هاردکورتر علاقه دارد همیشه این گزینه را دارد که از پورت های موبایل بازی های اصلی استفاده کند. یعنی Doom و Doom 2 سال‌هاست که برای اندروید و iOS در دسترس هستند و هر کدام ۴.۹۹ دلار به فروش می‌رسند.

این بازی فقط یک اسپین آف است و بنابراین لزوماً نشان دهنده آینده این فرنچایز طولانی مدت نیست، بنابراین با بازی هایی مانند The Elder Scrolls: Blades و Fallout Shelter قابل مقایسه است. گفته می شود، بازی موبایل بعدی Bethesda ظاهراً قرار است سخت تر از بازی های فعلی آن باشد.

Mighty Doom اکنون برای اندروید و iOS در دسترس است.

اگر که از این مقاله خوشتان آمده حتما نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید و برای دیدن اخبار بیشتر اینجا کلیک کنید.

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x