آپدیت جدید playstation 5 کمی قبل عرضه شد که در این مقاله به تغییراتی که ایجاد کرده می پردازیم با ادامه مقاله آپدیت جدید playstation 5 با ما همراه باشید.

بهتر شدن UX (user exprience)

ps xu

آپدیت جدید playstation 5 ویژگی های جدیدی به UX اضافه کرده که مشاهده،شخصی سازی و مدیریت بازی ها و منوی playstation را بسیار راحت و بهتر کرده.

شما در آپدیت جدید playstation 5 توانایی تغییر control center را دارید که می توانید با جا به جایی همه ی منوها از دانلود ها تا اینترنت منوی شخصی خود را بسازید.

همچنین در آپدیت جدید playstation 5 بازیکنان می توانند پیام ها را مستقیما از game base به دوستان خود بنویسید.

آپدیت game library

game library

در آپدیت جدید playstation 5 اگر شما نسخه ای از بازی که یا برای ps5 و یا برای ps4 است به صورت جداگانه نمایش می دهد و دیگر مجبور نیستید که به playstation network بروید.

همچنین می توانید با رفتن به game library ورژنی که می خواهید را دانلود کنید.

اضافه شدن قابلیت های جدید به playstation now

ps now

با آپدیت جدید playstation 5 قابلیت های انتخاب کردن resolution برای استریم کردن بازی های psnow اضافه شده.

شما می توانید در psnow با انتخاب resolution بازی خود که شامل ۱۰۸۰p و ۷۲۰p می شود،را انتخاب کنید و قبل از اینکه بازی را لانچ کنید با تست کردن کانکشن خود ببینید که می توانید بازی را اجرا کنید یا خیر.

آپدیت کردن سیستم trophy

ps trophies

شما هم اکنون در control center با آپدیت جدید playstation 5 می توانید تا ۵ trophy را به طور همزمان مشاهده کنید و آن را انجام دهید که با داشتن اشتراک playstation plus می توانید با دیدن ویدیوهایی در بدست آوردن این trophy ها کار خود را راحت تر کنید.

اضافه شدن audio support برای اسپیکرهای داخلی تلویزیون

ps pulse

در آپدیت جدید playstation 5 شما قابلیت تست کردن صداهای سه بعدی (۳d) را دارید

با رفتن به sound settings و فعال کردن این مد، شما توانایی فعال کردن صداهای اسپیکر تلویزیون را از حالت ۲ بعدی معمولی به سه بعدی وقتی که بازی می کنید را دارید.

شما توانایی تست کردن صدا های سه بعدی در اتاق های مختلف را با استفاده از میکروفن داخل دسته ی playstation 5 و یا همان dualsense را دارید.

در کنار تست سه بعدی،شما در آپدیت جدید playstation 5 اگر که صاحب هدست pulse نیز هستید،مد equalizer را در sound settings می توانید پیدا کنید که به شما قابلیت تنظیم صداها مانند برنامه headset companion app در playstation 4 را می دهد.

توانایی تغییر ssd

ps5 ssd

می توان گفت که مهمترین بخش در آپدیت جدید playstation 5 تغییر دادن ssd داخل کنسول است.

شما در این آپدیت جدید توانایی استفاده از M.2 SSD را دارید (البته لازم است که بگوییم در حال حاضر فقط امکان استفاده از تعداد محدود و مخصوصی از M.2 SSD را دارید و هر SSD اضافه کردن کنسول را انجام نمی دهد)

شما با رفتن به این قسمت می توانید مشاهده کنید که چه نوع SSD را می توانید نصب کنید.

تغییرات psapp

شما با داشتن برنامه ی psapp در گوشی های خود،می توانید با دانلود کردن آپدیت جدید playstation 5 از گوشی خود به عنوان یک دسته ی dualsense استفاده کنید و با اینکه استفاده از گوشی در خیلی از بازی ها سخت است اما حداقل همیشه یک دسته ی همراه دارید.

در کنار آن شما می توانید از قابلیت share screen در آپدیت جدید نیز استفاده کنید.

این بود نگاهی به آپدیت جدید playstation 5 اگر که از این تغییرات راضی هستید نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید و یا اگر دنبال اخبار بیشتر هستید به اینجا بروید

همچنین اگر که رویداد playstation را از دست دادید به playstation showcase بروید که همه ی اخبار این رویداد را کامل توضیح دادیم.

ممنون که با ما همراه بودید.

 

 

 

 

 

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x