شایعه: در GTA Online میتوانید از San Andreas خارج شوید!

دنیای بیرون از سن آندریاس در GTA Online؟

GTA Online

به نظر می رسد راک استار در حال آماده شدن برای یک به روز رسانی بسیار مهم  برای GTA Online، احتمالاً در همین ماه است. این به‌روزرسانی قرار است به شما فضای بیشتری برای ماشین های شما، اسلحه‌های جدید و از همه هیجان‌انگیزتر، توانایی خروج از سن آندریاس  را بدهد.این خبر طبق گفته افشاکننده قابل اعتماد، alloc8or است که تعدادی از جزئیاتی را که احتمالاً می‌توانیم در به‌روزرسانی جدید ببینیم در GTAForums به اشتراک گذاشته است.

به گفته او، “برخی افراد نیز به فعالیتی در خارج از سان آندریاس اشاره کرده اند.” در مورد اینکه این فعالیت چه می تواند باشد، آن را به تخیل بازیکنان GTA Online واگذار کرده است. آنها همچنین بخش هایی را برای ۲۶ ماشین، چتربازی و دو اسلحه جدید، که یکی از آنها tactical rifle خواهد بود، به عنوان سایر عناصر جدید که از طریق به‌روزرسانی بعدی بازی ارائه می‌شوند فهرست کرده‌اند. در آخر نیز گفت که این اطالاعات با عنوان DLC 1 2022 از راک استار مشخص شده اند.

GTA Online New Cars

شواهد بیشتر نشان می‌دهد که این به‌روزرسانی بزرگ‌تر از به‌روزرسانی معمولِ GTA Online خواهد بود و همچنین ممکن است نشان‌دهنده این باشد که این اولین به‌روزرسانی از چند DLC خواهد بود که امسال عرضه می‌شود. در مورد اینکه چه زمانی ممکن است این به‌روزرسانی بزرگ برسد، راک استار اخیراً اوینت هفتگی GTA Online با موضوع کازینو Diamond را تا ۲۶ ژوئیه تمدید کرده است.

اما حالا شما می توانید حدس هایتان را در مورد اینکه آن فعالیت فراتر از مرزهای سن آندریاس چه خواهد بود را آغاز کنید. محتمل ترین سناریو Cayo Perico است. این جزیره جدید در سال ۲۰۲۰ از طریق یک به روز رسانی بسیار بزرگ به GTA Online اضافه شد. با این حال تا به امروز بازیکنان تنها می توانستند به این مکان جدید بروند تا در کوئست های سرقتشون شرکت کنند. DLC اعلام شده ممکن است به بازیکنان این فرصت را بدهد که Cayo Perico را آزاد کنند یا شاید برای یک فعالیت جدید به آنجا برگردند.

GTA Online Heist

البته فعلا همه موارد بالا را باید به عنوان یک شایعه در نظر گرفت. مهم نیست که منبعی که این اطلاعات را منتشر کرده است چقدر قابل اعتماد است؛ این نشت‌ها گاهی اوقات می‌توانند به دلیل دستکاری ایده‌ها نادرست باشند یا گاهی اوقات به طور کامل در حین فاش شدن و انتشار آن حذف شوند.

مهم نیست که چه چیزی در آپدیت بعدی GTA Online قرار است ارائه شود، بازیکنان Red Dead Online مطممئنا حسادت خواهند کرد. بازیکنان آن این هفته پس از اینکه راک استار تایید کرد که دیگر به‌روزرسانی ای دریافت نخواهد کرد، برای بازی مراسم خاکسپاری برگزار کردند!!

آیا همه این کار ها نشون دهنده این هست که ساخت GTA 6 قراره طولانی باشه؟

 

بیشتر بخوانید: اخبار دنیای گیم

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x