بازی های ۱,۲ Portal در حال امدن بر روی Switch هستند

۱,۲ Portal

portal

معماهای برجسته Valve، Portal و دنباله آن، Portal 2، همانطور که امروز در جریان جدیدترین پخش مستقیم مستقیم نینتندو اعلام شد، به نینتندو سوییچ می آیند.

از نظر عرضه‌ها، به نظر می‌رسد مجموعه Portal Companion دقیقاً همین باشد: هر دو بازی در یک بسته. تریلر اعلامی مختصری به جز تغییر پلتفرم، هیچ محتوای جدیدی را برای بازی ها مشخص نکرد. با این وجود، انجام بازی های پورتال در حالت دستی جدید به نظر می رسد.

تاریخ انتشار Companion Collection مشخص نشده است، اگرچه تریلر اعلام کرد که بازی‌ها امسال منتشر خواهند شد.

برای کسانی که پیگیری می کنند، مجموعه Companion در واقع اولین بازی Valve است که بر روی پلتفرم نینتندو منتشر شده است. زمان بندی تا حدودی تصادفی است، زیرا کنسول سوئیچ مانند خود Valve، Steam Deck، قرار است تا چند هفته دیگر عرضه شود.

Portal 1:

هنگامی که Portal در اکتبر سال گذشته به عنوان بخشی از جعبه نارنجی منتشر شد، گیم پلی منحصر به فرد گیج کننده و طنز تیره و تیز هوش آن مصرف کنندگان و منتقدان را به وجد آورد.

پورتال که در یک مرکز علمی مرموز قرار دارد، بازیکنان را با روش‌های جدیدی برای حرکت در دنیای بازی آشنا می‌کند که دیدگاه آنها را به چالش می‌کشد و آگاهی فضایی آنها را تغییر می‌دهد.

صدای بی نقص به زودی تبدیل به اسطوره اینترنت شد و آهنگی که در تیتراژ پایانی پخش شد آنقدر محبوب بود که از آن زمان به عنوان یک آهنگ قابل دانلود برای گروه راک منتشر شد.

تنها شکایت واقعی که ظاهر شد این بود که بازی خیلی سریع تمام شد.

Portal که اخیراً به عنوان یک محصول خرده فروشی مستقل منتشر شده است، یک جواهر منحصر به فرد از یک بازی است که حجم عظیمی از جذابیت را در یک بسته کوچک بسته بندی می کند.

در ابتدای Portal، در یک غلاف خواب از خواب بیدار می شوید. با صدای ریز موزک که در رادیو پخش می شود، به اطراف سلول شیشه ای خود نگاه می کنید و متوجه می شوید که دری وجود ندارد.

صدای آرام و شبه رباتیکی شما را به “طاقچه آرامش” خود خوش آمد می گوید، چیزی در مورد “فعالیت های مرکز غنی سازی” ذکر می کند و به شما هشدار می دهد که به زودی یک پورتال باز خواهد شد.

0
چطور بود؟x

لحظه ای بعد، یک بیضی بلند با حاشیه نارنجی روی دیوار کنار شما ظاهر می شود.

با نگاه کردن از طریق شیشه به راهروی بیرون سلول، متوجه یک بیضی شبیه به لبه آبی می شوید. در داخل بیضی آبی زنی با لباس سرهمی نارنجی ایستاده است که به نظر می رسد هر حرکت شما را تقلید می کند.

سپس متوجه می شوید که آن زن شما هستید و به خودتان نگاه می کنید. با قدم گذاشتن در بیضی، خود را در راهروی خارج از طاق آرامش می‌بینید و به جایی که چند لحظه پیش ایستاده‌اید نگاه می‌کنید.

شما به تازگی اولین طعم خود را از پورتال ها چشیده اید، و از اینجا به بعد این موضوع عجیب تر می شود.

چند سطح اول پورتال شما را با کاربردهای نسبتاً ساده فناوری Portal آشنا می کند، در نهایت تفنگ Portal را در دستان شما قرار می دهد و شما را قادر می سازد تا در هر جایی که دوست دارید پورتال ایجاد کنید.

خوب، نه کاملاً در هیچ کجا.

سطوح خاصی قابلیت Portal را ندارند و این یکی از راه هایی است که سطوح بعدی که به عنوان اتاق های آزمایش شناخته می شوند، دشوارتر می شوند.

عناصر دیگر مانند توپ‌های انرژی، مکعب‌های وزن‌دار، کلیدهای کف و سکوهای متحرک، به روش‌های دقیق‌تری در اتاق‌های آزمایش گنجانده می‌شوند، اما پیچیدگی واقعی و نبوغ واقعی پورتال در چالش «تفکر در Portal» نهفته است.

اگر که از این مقاله خوشتان آمده حتما نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید و برای دیدن مقاله های بیشتر اینجا کلیک کنید.

نوشته های مرتبط

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x