کمی قبل کمپانی ubisoft از رویداد money heist در watchdogs legion رونمایی کرد که در این مقاله به بررسی کامل این رویداد می پردازیم،با ما همراه باشید.

همکاری با netflix

در تاریخ ۳۰ آگوست کمپانی ubisoft با رونمایی از تریلر money heist در watchdogs legion همکاری خود را با استدیو سازنده ی این سریال یعنی netflix تایید کرد. که این اولین رویداد crossover در این بازی نیست چون که در آخرین رویداد شاهد assassin های معروف سری assassins creed بودیم.

در این رویداد شما به همراه دوستان خود در یک تیم، ماموریت دزدیدن واحد پول ارز دیجیتال، از یکی از گروه های بزرگ بازی اصلی به نام clan kelly را بر عهده دارید.

دزدیدن از بانک لندن

با رویداد money heist در watchdogs legion همانطور که قبلا گفته شد ماموریت شما دزدیدن واحد پول ارز دیجیتال است. شما به همراه ۳ نفر از دوستان خود وارد بانک لندن شده که در آنجا با افراد clan kelly،پلیس ها و نیروهای ویژه برای بانک و در آخر یک فایروال خیلی دشورا برای هک کردن سر و کار دارید (که برای گروه dedsec کار دشواری نیست).

این رویداد یک heist به حساب می آید که همانند heist های بازی gta،شما و دوستانتان شخصیت های گروه خود را باید از قبل آماده کنید که کمی بعد در مقاله رویداد money heist در watchdogs legion به بررسی آن می پردازیم.

شما مراحل رویداد money heist در watchdogs legion را با پوشیدن لباس مخصوص این سریال معروف که به نام blood red jumpsuits و برای پوشاندن صورت خود از ماسک معروف این سریال (نوعی از ماسک های guy-fawkes) استفاده می کنید در ادامه مقاله رویداد money heist در watchdogs legion با توضیح بیشتر این مرحله ی فرعی با ما همراه باشید.

بلند یا بی صدا

رویداد money heist در watchdogs legion حق انتخاب انجام این ماموریت فرعی را به عهده ی بازیکنان قرار داده.

تریلری که کمی جلوتر آن را قرار می دهیم نشان می دهد که شما به همراه دوستان خود می توانید شب وارد بانک شده، افراد clan kelly را بیهوش کرده و یا حتی آنها را کشته (البته با صدا خفه کن و یا چاقو) و سپس هک فایروال بانک را شروع کنید که ممکنه نیروهای ویژه ی بانک و لندن رو به سمت خودتون بیاره.

البته اگر ترجیح می دهید که رویداد money heist در watchdogs legion را جور دیگری انجام دهید و یا stealth برای شما به اندازه ی کافی جذاب نیست هیچ اشکالی ندارد چون که در این مرحله شما دسترسی به shotgun و c4 بازی نیز دارید. بازی به شما از قبل این انتخاب را می دهد که در چه تایمی و با چه تجهیزاتی وارد شوید.

باز کردن فایروال رویداد money heist در watchdogs legion بستگی به مهارت شخصیت های داخل بازی داره که شما و دوستانتان تصمیم می گیرید چه کسانی را به داخل بانک ببرید. آیا هکری را می برید که باعث میشه با خطر کم تری فایروال هک بشه و یا گروهی را می برید که توانایی تحمل درد زیادی داره و یا اینکه هر دو؟

جوایز این رویداد

با تمام کردن رویداد money heist در watchdogs legion شما و دوستان خود لباس مخصوص این سری که قبلا در مقاله money heist در watchdogs legion به آن اشاره کردیم را برای تمامی شخصیت ها داخل بازی خود باز می کنید و دیگر فقط مخصوص شخصیت هایی که به داخل مرحله می برید نمی شود.

ممنون که با ما همراه بودید با مقاله ی money heist در watchdogs legion اگر که از این مقاله خوشتان آمد نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید و یا اگر دنبال اخبار بیشتر دنیای بازی هستید به این قسمت بروید

در انتهای مقاله ی money heist در watchdogs legion با تریلر این رویداد با ما همراه باشید:

 

 

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x