استودیو ریمیک بازی Prince Of Persia تغییر کرد

Ubisoft Montreal مسئول ساخت Prince Of Persia شده است

Prince Of Persia remake

یوبی سافت اعلام کرد که بازی Prince of Persia: The Sands of Time Remake به یوبی سافت مونترال واگذار شده است. این استودیو مسئولیت سه گانه اصلی Sands of Time را بر عهده دارد.

یوبی سافت در بیانیه ای اعلام کرد:

“این تصمیم یک گام مهم است و تیم، که بر اساس Ubisoft Pune و Ubisoft Mumbai به دست آمده است، اکنون درحال آماده شدن هستند تا دوباره دور هم جمع شوند و برنامه ریزی کنند تا بهترین تجربه را برای این ریمیک ارائه کنند و سپس بعد از آن بازی آماده خواهد بود.”

 

یوبی سافت در ادامه از همه برای حمایت و صبر خود در طول توسعه ریمیک Prince Of Persia تشکر کرد. این شرکت گفته است که پیشرفت توسعه بازی را در آینده به اشتراک خواهد گذاشت. ریمیک بازی Prince of Persia: The Sands of Time که در سپتامبر ۲۰۲۰ معرفی شد، در ابتدا قرار بود در ژانویه ۲۰۲۱ منتشر شود و تا مارس همان سال به تعویق بیفتد. سپس اخباری مبنی بر تأخیر بازی به تاریخی نامشخص منتشر شد.

Prince-of-Persia-The-Forgotten-Sands

بازی به بازیکن این امکان را می دهد که در حین بازی زمان را به عقب برگرداند، مرگ را با تله ها یا پلتفرم خنثی کند، همچنین دشمنان و اجسام متحرک را منجمد کند. این بازی در ابتدا در سال ۲۰۰۳ منتشر شد و مورد تحسین منتقدان قرار گرفت و به عنوان الهام بخش سری Assassin’s Creed در نظر گرفته شد. این بازی که از ابتدا با استفاده از موتور Assassin’s Creed Origins بازسازی شده است، دارای حرکت جدید mo-cap، دوربین جدید درون بازی و مبارزات جدید است.

شما هم منتظر این بازی هستید؟

 

بیشتر بخوانید: اخبار دنیای گیم

نوشته های مرتبط

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x