تغییرات اولین آپدیت بزرگ Sifu

تو Sifu میتونی درجه سختی بازی رو انتخاب کنی!

sifu_title

Sifu، بازی محبوب کونگ فو از شرکت Sloclap، اولین به روز رسانی محتوای بزرگ خود را در PC و PS5 دریافت کرد. محتوای Sifu برای بهار ۲۰۲۲ شامل ویژگی‌های جدیدی از تنظیمات درجه سختی و یک حالت تمرینی پیشرفته است که به بازیکنان اجازه می‌دهد در برابر هر حریفی، از جمله باس‌ها، تمرین کنند. همچنین شامل یک لباس جدید برای شخصیت اصلی و به‌روزرسانی‌ها و تغییرات کیفیت بازی برای رابط کاربری و کنترل‌ بازی می‌شود.

sifu-warriors

با این آپدیت الان می توانید درجه سختی بازی خود را در Sifu انتخاب کنید، از جمله یه گزینه برای چالشی تر کردن بازی. سه حالت برای این کار وجود دارد:

دانشجو(Student)

شاگرد(Disciple)

استاد(Master)

اینها ضعف حریفان، قدرت هوش مصنوعی و آهسته یا سریع پیر شدن شخصیت شما در بازی را مشخص می کند.

Sifu-May-update

همچنین دو لباس جدید با امکان آنلاک کردن وجود دارد که برای به‌روزرسانی‌های بعدی برنامه‌ریزی شده است. همچنین به دارندگان نسخه Deluxe یک انتخاب لباس اضافی نیز داده شده است. Dark Mode برای منوهای درون بازی، پشتیبانی بهتر از ماوس و صفحه کلید، به‌روزرسانی‌های صوتی و خوانایی بهبود یافته HUD تنها برخی از پیشرفت‌های اضافی هستند که با به‌روزرسانی اخیر اضافه شده‌اند.

Sifu که در فوریه منتشر شد، بیش از یک میلیون نسخه در سه هفته اول عرضه خود فروخت. Sloclap نیز هفته گذشته تایید کرد که در حال توسعه به‌روزرسانی‌های محتوای رایگان یک ساله برای بازی است.

 

 

بیشتر بخوانید: اخبار دنیای گیم

 

 

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x