بازی های psplus ماه سپتامبر

بازی های psplus ماه سپتامبر

بعد از کلی شایعه در مورد اینکه بازی های psplus ماه سپتامبر چی قراره باشه شرکت سونی ساعتی قبل بازی های این ماه رو به صورت رسمی منتشر کرد،با ادامه مقاله ی بازی های psplus ماه سپتامبر با ما همراه باشید تا این بازی هارو بررسی کنیم.

شما با داشتن اشتراک psplus می توانید بازی های psplus ماه سپتامبر زیر را به لیست دانلود خود اضافی کنید و آن را برای همیشه داشته باشید

overcooked:all you can eat |ps5

مثل همیشه دو بازی برای ps4 و یک بازی برای ps5 وجود داره  و بازی های psplus ماه سپتامبر جدا از این نیست،یکی از بازی های psplus ماه سپتامبر overcooked:all you can eat هستش که برای کنسول ps5 عرضه شده.

موضوع اصلی این بازی که جز بازی های psplus ماه سپتامبر است،آشپزی با دوستان خود است که برخلاف تصور خیلی ها،یک بازی بسیار جذابی است

این بازی نسخه کامل و ریمستر (remastered) شده سری بازی overcooked است که شامل بازسازی نسخه اول این بازی با انجین (engine) نسخه دوم ساخته شده و نسخه دوم به همراه تمام dlcهای این بازی.

چیزی که این بازی رو یکی از بهترین بازی های psplus ماه سپتامبر میکنه وجود قابلیت crossplay هستش پس منتظر چی هستید؟ بازی که مجانیه برید با دوستاتون آشپزی کنید.

Hitman 2 |ps4

دنباله نسخه ی اول این بازی که توسط شرکت iointeractive ساخته شده و در سال ۲۰۱۸ به بازار آمد به لیست بازی های psplus ماه سپتامبر پیوسته.

شما در این بازی نقش مامور۴۷ (agent47) را به دست گرفتید و در نقشه های مختلف مانند میامی (miami) ماموریت کشتن افراد خاصی را دارید.

چیزی که این بازی را یکی از جذاب ترین بازی های psplus ماه سپتامبر میکنه این است که شما به هر روشی که دوست دارید،توانایی کشتن این اشخاص را دارید.
آیا از راه هایی که بازی در دستان شما قرار داده استفاده می کنید و یا با استفاده از خلاقیت های خودتون به سراغ این افراد می روید؟

ویژگی های جدیدی که به بازی hitman 2 اضافه شده، قابلیت co-op پلی برای اولین بار در این سری پرطرفدار و قدیمی هستش به اسم sniper assassin،پس با دانلود این یکی از بازی های psplus ماه سپتامبر نیز می توانید با دوستان خود به تجربه ی این بازی بپردازید.

Predator:hunting grounds |ps4

آخرین بازی از بازی های psplus ماه سپتامبر مربوط به یکی از شخصیت های محبوب و کشنده ی دنیای سینما میشه با بازی predator:hunting grounds.

این بازی همانند بازی dead by daylight دارای یک hunter (که در اینجا شخصیت predator هستش) و چهار hunted هستش،که گروه hunted باید یک سری ماموریت هایی که به آنها سپرده شده انجام دهند قبل از اینکه predator بتواند همه ی آنهارا شکار کند.

بر خلاف بازی dead by daylight گروه hunted می تواند از خود دفاع کنند و فقط predator نیست که توانایی کشتن دارد.

شما در آخرین بازی از بازی های psplus ماه سپتامبر توانایی بازی کردن هر دو گروه را دارید و در هر گروه که علاقه به بازی کردن دارید می توانید با بازی کردن کلاس های مختلف،سبک بازی مختلف درست کنید.

آخرین مهلت برای دانلود بازی های ماه قبل

شما بازی های رایگان ps plus ماه آگوست را می توانید تا تاریخ ۷ سپتامبر (۷th of september) دانلود کنید و پس از این تاریخ فقط قابلیت دانلود بازی های psplus ماه سپتامبر را دارید پس قبل از اینکه بازی های ماه قبل رو برای همیشه از دست بدید یادتون نره که با اشتراک ps plus اون رو به لیست دانلودتون اضافه کنید.

این بود نگاهی به بازی های psplus ماه سپتامبر ممنون که با ما همراه بودید اگر که از بازی های psplus ماه سپتامبر خوشتان آمده نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

 

 

 

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x