اخبار جدید rainbow six extraction

اخبار جدید rainbow six extraction

کمپانی ubisoft اطلاعات جدیدی از بازی rainbow six extraction را در دسترس قرار داده، با اخبار جدید rainbow six extraction با ما همراه باشید.

رونمایی از تاریخ انتشار جدید

r6s date release

بازی rainbow six extraction در ابتدا قرار بود پاییز امسال عرضه شود اما برای بهتر شدن بازی، سازندگان تصمیم گرفتند که این بازی را تا ژانویه ی سال ۲۰۲۲ به تعویق بندازند.

ساعاتی قبل ubisoft از تاریخ انتشار جدید rainbow six extraction رونمایی کرد: این بازی در ۲۰ ژانویه ی ۲۰۲۲ برای کنسول های playstation4/5، xbox one، xbox seriesx/s، windows pc و همچنین google stadia عرضه می شود.

کاهش قیمت

r6s deluxe

همه ی نسخه های بازی rainbow six extraction، با کاهش قیمت مواجه شده اند و ubisoft تصمیم گرفته که آپدیت نسل بعد این بازی را همانند بازی rainbow six siege به صورت رایگان عرضه کند.

شما می توانید هم اکنون نسخه ی standard edition را با قیمت ۴۰$ و نسخه ی deluxe edition، که شامل ۳ پک برای operator های داخل بازی می شود( می توانید در عکس بالا مشاهده کنید) را با قیمت ۵۰$ خریداری کنید (۱۰$ از هر نسخه ی بازی کم شده).

رونمایی از buddy pass

r6s buddy pass

دارندگان بازی rainbow six extraction پس از خرید آن شامل دو عدد buddy pass token هستند و می توانند با این token ها به تجربه ی بازی با دوستان خود بپردازند.

شما می توانید با این buddy pass token ها به تجربه ی بازی به مدت دو هفته با دوستان خود بپردازید، تمامی مراحل بازی rainbow six extraction برای کسانی که از buddy pass token استفاده می کنند در دسترس بوده و پس از اتمام این دو هفته می توانند با خرید بازی، به ادامه ی آن بپردازند بدون آنکه item ها و پیشرفت مراحل خود را از دست بدهند.

cross play و cross save

r6s cross save

ubisoft تایید کرد که پس از عرضه ی بازی rainbow six extraction، شما می توانید این بازی و همچنین rainbow six siege را همراه با cross play تجربه کنید.

اگر که ترجیح می دهید در کنسول دیگری به تجربه ی این بازی بپردازید جای نگرانی نیست این دو بازی پس از عرضه ی rainbow six extraction از قابلیت های cross save و همچنین cross progression ( در هر کنسولی می توانید به ادامه ی بازی خود بپردازید) پشتیبانی می کند.

همچنین کد های buddy pass token قابل استفاده در هر کنسولی می باشد و فقط برای استفاده از آن نیاز به اکانت ubisoft دارید.

خلاصه ای کوتاه از rainbow six extraction

r6s pic cover

نزدیک به چند ماهی از آخرین اخبار rainbow six extraction می گذرد و ممکن است خیلی ها این بازی را فراموش کرده باشند پس در انتهای این مقاله خلاصه ای کوتاه در مورد این بازی قرار می دهیم.

ساخته شدن rainbow six extraction باز می گردد به سال ۲۰۱۸ که سازندگان تصمیم گرفتند مود جدیدی به نام outbreak را در فصل ۱ سال سوم این بازی به نام operation chimera اضافه کنند.

r6s outbreak perfected

این مود مانند سایر مودهای این بازی pvp نبود و بازی را به سمت pve کشاند،که در آن سه بازیکن به مقابله ی شهری که آلوده به ویروسی جدید شده بود و مردم آن را مانند زامبی کرده بود رفته بودند.

استقبال زیاد از این رویداد باعث شد تا ubisoft بازی rainbow six outbreak، که بعدا تغییر نام به rainbow six extraction داد را بسازد و همچنین رویدادی به نام containment را در rainbow six siege قرار دهد.

این بازی در دنیای مد outbreak بازی rainbow six siege قرار دارد و شما همراه با سه دوست خود به مبارزه با این ویروس می پردازید و طبق گیم پلی های منتشر شده، شما می توانید تقریبا تمامی اپراتور های rainbow six siege را در rainbow six extraction استفاده کنید.

این بود نگاهی به اخبار جدید rainbow six extraction اگر که منتظر این بازی هستید حتما نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید و برای اخبار بیشتر به این لینک بروید.

ممنون که با ما همراه بودید.

 

 

 

 

 

 

 

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x