PS5 DualSense

سونی بی سر و صدا کنترلر PS5 DualSense را به روز کرد

یک آپدیت برای PS5 DualSense

PS5 DualSense

بیش از یک سال از زمانی که برای اولین بار در مورد عمر فرضی ۴۱۷ ساعت DualSense شنیدیم و گزارشی را خواندیم که علت جابجایی stick drift را نشان می داد می گذرد. در آن زمان، گزارش iFixit حاکی از آن بود که DualSense پس از حدود هفت ماه برای اکثر بازیکنان شروع به کاهش می‌کند این موضوع اصلا جالب نیست وقتی DualSense حدود ۲ میلیون تومان(۸۰ دلار) قیمت دارد.

خوب، سونی ممکن است مشکل را حل کرده باشد؛ حداقل تا قسمتی. ویدیوی جدیدی از TronicsFix دنیای زیر جدیدترین کنترلر ها( آنهایی که در رنگ‌های نوا صورتی، بنفش کهکشانی، آبی ستاره‌ای عرضه می‌شوند) را به ما نشان داده است و به نظر می‌رسد که سونی بی‌سروصدا از زمان اولین موج کنترلر های  DualSense، فناوری داخل دسته را بهبود بخشیده است.

PS5 DualSense

طبق TronicsFix، کنترل‌کننده‌های جدید با فنر کمی متفاوت ساخته شده‌اند که در دکمه‌های L و R قرار می‌گیرد. در مدل‌های قدیمی‌تر، فنر دارای ضخامت ۰٫۲۵ میلی‌متر بود، اما این فنرهای جدید فقط کمی ضخیم‌تر و ۰٫۳ میلی‌متر هستند. این نشان می دهد که آنها دوام بیشتری خواهند داشت و امیدواریم که طول عمر کنترلر را نیز بیشتر کند.

خط جدید کنترل‌کننده‌ها همچنین در آنالوگ های خود اندکی متفاوت هستند: در این ویدیو، سونی یک قطعه پلاستیکی سیاه رنگ در stick را با یک قطعه پلاستیکی سبز رنگ یکسان عوض کرد. باید دید نتیجه چه میشود، اما TropicsFix می‌گوید این ممکن است  برخی از مشکلات stick drift کنترلر را کاهش دهد.

با توجه به اینکه در حال حاضر در کشورهای مختلف در سراسر جهان شکایت های دسته جمعی علیه سونی و نینتندو در رابطه با “یک مشکل مهم، جدی و پنهان” که زمینه ساز مشکلات stick drift کنترلر است در جریان است، منطقی است که سونی بخواهد این فناوری را بهبود بخشد.

همچنین حیف است که هیچ بهبودی در عمر باتری انجام باشد. عمر باتری کنترلر های DualSense واقعا آن چیزی نیست که از یک تکنولوژی مدرن انتظار داریم و امیدواریم در آینده سونی یک فکری درباره این موضوع بکند.

 

اخبار دنیای گیم را در گیمریما بخوانید

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x