Rainbow Six Mobile

بازی Rainbow Six Mobile معرفی شد

Rainbow Six Mobile برای دستگاه‌های iOS و Android عرضه می‌شود

یوبی سافت بازی جدیدی Rainbow Six Mobile را معرفی کرد که هسته گیم پلی Rainbow Six Siege را به دستگاه های تلفن همراه می آورد.

بازیکنانی که علاقه مند به آزمایش این تجربه جدید دستی شبیه به Siege هستند، می توانند برای شانس حضور در تست های آینده در وب سایت Rainbow Six Mobile ثبت نام کنند.

R6m Cha

در این بازی جدید، بازیکنان در مسابقات ۵ در ۵ یا “حمله در مقابل دفاع” مقابل یکدیگر قرار می گیرند. همانطور که از نام آن پیداست، مهاجمان باید با استقرار ِDrone ها و شکستن “دیوارها، کف و سقف” دشمن خود را به پیدا کنند. در همین حال، اعضای تیم دفاعی باید با استفاده از دوربین‌های جاسوسی و تله از امنیت اطلاعات خود اطمینان حاصل کنند.

در حالی که به نظر می رسد مقدار زیادی از Rainbow Six Mobile یک اقتباس مستقیم از Rainbow Six Siege باشد، تغییرات قابل توجهی وجود دارد. مسابقات کوتاه‌تر هستند زیرا R6 Mobile بهترین بازی در سه راند است و HUD برای کارکرد برای موبایل تنظیم شده است.

R6m Tra

همچنین به نظر می رسد، حداقل در زمان راه اندازی، مجموعه کوچکتری از نقشه ها و اپراتورها برای انتخاب وجود خواهد داشت. تا کنون مکان های کلاسیک بانک و مرز تایید شده است، در حالی که یوبی سافت می گوید “محبوب ترین اپراتورهای Rainbow Six” شامل خواهند شد.

اپراتورهای Caveira، Bandit، Smoke، Valkyrie، Mute، Ash، Sledge، Twitch، Thermite و Hibana در هنر کلیدی بازی نشان داده شده اند. هر اپراتور دارای بارگیری کلاسیک Siege از یک سلاح اولیه و ثانویه، و همچنین ابزار و تجهیزات منحصربه‌فرد مانند سپرهای ضد گلوله، جریمه‌های شکستن، و سیم خاردار خواهد بود.

R6m Gp

در حالی که به نظر می رسد هر اپراتور تقریباً مشابه همتای کنسول خود خواهد بود، به نظر می رسد بسیاری از آنها ظاهر جدیدی برای Rainbow Six Mobile خواهند داشت. به عنوان مثال، سورتمه ماسک گاز خود را نپوشیده است، و به نظر می رسد که پرتابگر پرتاب کننده اش به تفنگ او وصل شده است.

با وجود مسابقات کوتاه‌تر، حالت‌ها همان چیزی است که از یک بازی مشتق شده از Siege انتظار دارید. منطقه امن و بمب موجود و صحیح خواهد بود. یوبی‌سافت در زمان راه‌اندازی چندین حالت بازی را وعده می‌دهد، اگرچه جزئیات فراتر از دو بازی کلاسیک هنوز ارائه نشده است.

تاریخ انتشار هنوز توسط یوبی سافت اعلام نشده است، اما بازیکنان علاقه مند می توانند قبل از راه اندازی برای بازی ثبت نام کنند.

R6M cover

Rainbow Six Mobile به طور خاص برای اندروید و iOS توسط تیمی از Ubisoft Montreal طراحی شده است، و بنابراین در حالی که به نظر می رسد مانند یک پورت Siege است، از نظر فنی بازی سفارشی خودش است. این بازی به لیست رو به رشدی از شوترهای کنسول بزرگی می‌پیوندد که برای موبایل عرضه می‌شوند و Call of Duty: Warzone و Apex Legends نیز تایید کرده‌اند که به کوچک‌ترین نمایشگرها می‌روند.

بیشتر بخوانید:

نقد و بررسی بازی It Takes Two

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x