به روزرسانی Dying Light 2 اضافه کردن +new game و بیشتر

به روزرسانی Dying Light 2 اضافه کردن +new game و بیشتر در اواخر این ماه

Dying Light 2

Techland جزئیات به‌روزرسانی بزرگ بعدی Dying Light 2 را فاش می‌کند که شامل تعداد زیادی اصلاحات و ویژگی بسیار درخواستی، New Game Plus است.

Dying light 2

پس از انتشار در ژانویه، Techland سخت در تلاش بوده تا Dying Light 2 را با محتوای جدید و همچنین اصلاحاتی برای بهبود تجربه کلی به روز نگه دارد. در حالی که Dying Light 2 با بررسی‌های مثبتی روبه‌رو شد، بسیاری از بازیکنان از حجم بالای باگ‌ها و اشکالات در زمان عرضه ناامید شدند. Techland قبلاً وصله‌های متعددی برای حل بسیاری از این مشکلات منتشر کرده است، از جمله به‌روزرسانی جدیدتر که باگ «Deathloop» را در Dying Light 2 برطرف کرده است.

علاوه بر به روز رسانی های کیفیت زندگی، Techland نیز به وعده خود مبنی بر حداقل ۵ سال محتوا عمل کرده است. در حالی که سازنده قبلاً انتشار به‌روزرسانی‌های رایگان شامل زره‌ها و سلاح‌های منحصربه‌فرد و همچنین حالت Nightmare را آغاز کرده است، استودیو برنامه‌های بزرگ‌تری را برای محتوای DLC نهایی خود فاش کرده است.

پیش از این، Techland به ایده‌های «واقعاً دیوانه‌کننده» برای توسعه‌های بالقوه DLC برای Dying Light 2 اشاره کرده است و حتی ممکن است بازیکنان را شگفت‌زده کند. در همین حال، توسعه دهنده ویژگی های جدیدی را برای پچ عظیم بعدی، از جمله حالت بسیار درخواستی، فاش کرده است.

Dying Light 2

Techland با استفاده از حساب رسمی توییتر Dying Light 2 فاش کرد که Patch 3 آینده بزرگترین پچ منتشر شده خواهد بود. در حالی که جزئیات زیادی ارائه نشده است، Techland تایید کرد که پچ ۳ رفع اشکالات زیادی برای حالت های تک نفره و چند نفره خواهد داشت. متأسفانه چیز دیگری فاش نشده است، اگرچه Techland امیدوار است که پچ ۳ را تا پایان ماه آوریل بر روی همه پلتفرم ها در دسترس قرار دهد. همانطور که انتظار می رود، پس از انتشار به روز رسانی، یادداشت های کامل پچ ارائه می شود.

Dying light 2

با این حال، برای بسیاری از بازیکنان، بزرگ‌ترین بخش این توییت تأیید حالت New Game+ بود، چیزی که طرفداران از زمان عرضه در لیست آرزوهای خود قرار داشتند. با توجه به اینکه Techland چند ماه است که در مورد امکان حالت New Game+ صحبت می کند، این خبر نباید خیلی تعجب آور باشد. با این حال، هنوز اطلاعاتی در مورد زمان ورود حالت عکس به بازی وجود ندارد.

بازیکنان مشتاق هر گونه خبری در مورد محتوای آینده، شروع به استخراج از طریق فایل های Dying Light 2 بر روی کامپیوتر کرده اند. جای تعجب نیست که طرفداران موفق به کشف داده هایی شده اند که به مکان ها و چیزهایی به نام Outpost، Blood Diamonds و Archers اشاره دارد. در حالی که به نظر می رسد اطلاعات DLC Dying Light 2 کاملاً دقیق است، اما غیررسمی باقی مانده است، بنابراین بازیکنان باید فعلاً آن را با کمی نمک دریافت کنند.

اگر که از این مقاله خوشتان آمده حتما نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید و برای دیدن اخبار بیشتر اینجا کلیک کنید.

Dying Light 2 در حال حاضر برای PC، PS4، PS5، Xbox One و Xbox Series X در دسترس است. نسخه Switch در دست توسعه است.

 

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x