Red Dead Redemption

نارضایتی طرفداران از بخش آنلاین Red Dead Redemption 2

بخش آنلاین Red Dead Redemption 2 خبر ساز شد

شما هم بخش آنلاین Red Dead Redemption را بازی میکنید؟ به تازگی طرفداران این بازی از کمبود محتوا در بخش آنلاین نارضایتی هایی داشتند. با ما تا انتها همراه باشید تا به بررسی جزئیات این خبر بپردازیم.

Read Dead Redemption

 

بازیکنان Red Dead Online به قدری از عدم به‌روزرسانی محتوای بازی ناامید شده‌اند که به توییتر رفته‌اند تا نارضایتی خود را از Rockstar ابراز کنند.

در سه روز گذشته، طرفداران راک استار را در شبکه اجتماعی به چالش کشیده اند و با هشتگ “SaveRedDeadOnline” که ترند شده است، توجه را به ناراحتی آنها جلب کرده اند. تا کنون بیش از ۲۰ هزار توییت با این هشتگ زده شده است و بازیکنان به شدت نا امید هستند.

مشکلی که در مورد بازیکنان وجود دارد عدم وجود به‌روزرسانی‌های جدید برای بازی است، زیرا آخرین بار محتوای جدید در جولای ۲۰۲۱ منتشر شد؛ به نام Blood Money،که سرقت‌های خانه و وظیفه بازیابی اوراق خصوصی معروف به Capitale را اضافه کرد. ماموریت‌های جدیدی به نام Crimes اضافه شدند که در آن‌ها دزدی، دستگیری، آدم‌ربایی، جمع‌آوری بدهی‌ها و موارد دیگر را انجام می‌دادید تا سرنخ‌هایی در مورد مکان پیدا کردن کپیتال به دست آورید.

از ماه جولای، به‌روزرسانی‌های بازی در قالب حالت‌ها و ماموریت‌های جدید ارائه شد، اما اخیراً بازیکنان فقط برای مشکلاتی که ایجاد میکنند پاداش دریافت می‌کنند، چیزی که به درد همه نمی‌خورد. به خصوص که GTA Online در شش ماه گذشته دو به‌روزرسانی نسبتاً بزرگ دریافت کرده است – Los Santos Tuners و آخریش The Contract با حضور دکتر Dre.

به گفته انجمن Red Dead Online، مشکل در همین است، بسیاری از آنها احساس می‌کنند که Rockstar بیشتر به فکر اضافه کردن محتوای تازه به GTA است تا تبلیغات آنلاین برای Red Dead Redemption.

طرفداران همچنین از عدم ارتباط Rockstar ناراضی هستند و از توسعه دهندگان بازی می خواهند که حداقل یک Road Map ارائه دهند تا بازیکنان بدانند در آینده چه انتظاری از بازی داشته باشند.

Read Dead Redemption

 

 

برخی از این توییت ها که ترند نیز شده اند را با هم مرور کنیم: ( لازم به ذکر است وضعیت در ردیت نیز به همین گونه است)

 

بسیار شرم آور است که این بازی در حالی که پتانسیل زیادی وجود دارد نادیده گرفته می شود. اکنون واقعاً مانند غرب وحشی است زیرا هیچ کاری برای انجام دادن و هیچکس برای بازی کردن با آن وجود ندارد

 

Red Dead Online به روز نمی شود زیرا Rockstar هیچ درآمدی ندارد. اما به دلیل اینکه آن را به روز نمی کنند، درآمدی ندارد.

 

برای غرغر متاسف نیستم من از دیدن بهترین بازی جهان باز تا به امروز خسته شده ام که به طور مداوم توسط توسعه دهندگان مورد بی توجهی قرار می گیرد زیرا آنها آنقدر مشغول دوشیدن گاو نقدی خود هستند(GTA!!) که نمی توانند از این بازی مراقبت کنند.

 

Red Dead Redemption 2 یکی از بهترین و پر جزئیات ترین بازی های جهان های باز تا به امروز است. لطفا  Red Dead Online را نجات دهید. پتانسیل شگفت انگیزی که دارد را دور نریزید. شما بسیار خوش شانس هستید که طرفداران پرشوری دارید که به آن اهمیت می دهند.

 

من بابت حرفم عذرخواهی می کنم، اما خیلی منتظر بودم تا آنها از این بازی شگفت انگیز استفاده کنند. راک استار در سال ۲۰۱۸ وعده های زیادی داده بود که دائماً تکامل خواهد یافت، اما واضح است که اینطور نیست.

دو سال است که باید این رفتار را انجام دهم. مضحک و ظالمانه است.

 

یادآوری اینکه ما برای چه چیزی می جنگیم:

RDO حتی به یک آپدیت جدید نیاز ندارد تا همه را خوشحال کند. ما به یک Road Map مناسب نیاز داریم و می دانیم که آیا واقعاً می توانیم امید خود را به این بازی حفظ کنیم یا خیر. اگر سرنوشت بازی این است که بمیرد و واقعاً رها شود، ما می خواهیم بدانیم!

 

آنها حتی نمی دانند هنوز چقدر می توانند از RDO درآمد کسب کنند. یا شاید هم انجام می دهند و اهمیتی نمی دهند.

 

 دیدن سطح به‌روزرسانی‌هایی که GTA دریافت کرده است ناراحت کننده است، زیرا RDO تنها یک به‌روزرسانی متوسط در طول یک سال داشته است و ما را از راکستار نا امید کرده است.

 

 

 

نظر شما در این باره چیست؟ شما هم از این بی توجهی راکستار ناراحتید؟ برای ما در قسمت نظرات بنویسید!

 

 

 

بیشتر بخوانید: برندگان جایزه Steam Awards 2021

 

 

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x