Resident Evil 4 Remake رکورد Steam را شکست.

Resident Evil 4 Remake رکورد Steam را شکست.

Resident Evil 4 Remake

بازسازی Resident Evil 4 به عنوان موفقیت‌ آمیزترین راه‌اندازی Steam تا کنون شناخته شد و رکورددار قبلی را با اختلافی بسیار زیاد رد می کند.

Resident Evil 4 Remake

بازسازی Resident Evil 4 یک سری جدید را به عنوان موفق‌ترین راه‌اندازی Steam تا به حال معرفی کرد و رکورد قبلی را با اختلاف بسیار زیادی شکست. این دستاورد قابل توجه نشان می دهد که عملکرد تجاری بازی ممکن است با پاسخ انتقادی آن مطابقت داشته باشد، که بسیار مثبت بوده است، به طوری که بازیکنان، بازسازی Resident Evil 4 را به عنوان یک تجربه خارق العاده و از Capcom تشکر می کنند که این بازی کلاسیک عالی را توانست به یک بازی مدرن کند بدون اینکه بازی را کامل تغییر دهد.

رکورد پخش همزمان Steam این سری اکنون سه بار در چهار سال گذشته شکسته شده است، که با بازسازی Resident Evil 2 شروع شد که با بیش از ۷۴۰۰۰ بازیکن در سال ۲۰۱۹ به اوج خود رسید. Resident Evil Village دو سال بعد با ارائه بیش از ۱۰۶۰۰۰ پخش کننده همزمان Steam به افزایش محبوبیت PC ادامه داد و بازسازی Resident Evil 4 اکنون توانسته است این دستاورد را یکبار دیگر افزایش دهد.

طبق داده‌های SteamDB، آخرین بازی Capcom در ساعت ۷:۳۰ غروب به وقت ایران در ۲۴ مارس به اوج خود با ۱۴۰۲۴۰ بازیکن به طور همزمان Steam رسید.بازسازی Resident Evil 4 تا زمانی که این شاهکار را مدیریت کرد، کمتر از ۲۴ ساعت منتشر شده است.

در حالی که اکثر بازی‌های AAA در روز انتشار در این معیار به اوج خود می‌رسند، اما با توجه به اینکه چگونه بازی جدید Resident Evil 4 هنوز در حدود ۱۳۵۰۰۰ بازی تا زمان نگارش این مقاله قرار دارد، ممکن است زمانی برای بهبود این رکورد پس از اینکه طرفداران آمریکا شمالی و جنوبی تازه شروع به بازی کردن کنند باشد. طبق داده‌های Capcom، تمام نسخه‌های بازی اصلی تا اواخر سال ۲۰۲۲ بیش از ۱۲ میلیون نسخه فروختند، بنابراین بازی در حال حاضر مخاطبان داخلی بسیار زیادی از طرفداران احتمالاً فعال دارد که ممکن است به تعداد پخش های همزمان Steam‌ اضافه کنند. 

resident evil 4 remake

بازسازی Resident Evil 4 در حال حاضر در میان ۱۰ بازی محبوب Steam قرار دارد که در اوج پخش همزمان برای دوره ۲۴ ساعته منتهی به ۲۴ مارس عرضه می شود. این بازی در رتبه پنجم قرار دارد، درست بالاتر از Grand Theft Auto 5، اگرچه بسیار پایین تر از PUBG: Battlegrounds ، که در طول دوره مشاهده شده تقریباً دو برابر جدیدترین بازی Capcom بازیکن داشت.

به نظر می‌رسد این راه‌اندازی بسیار موفقیت‌آمیز تنها شروع نقشه راه Capcom باشد و توسعه‌دهنده ژاپنی اولین DLC رایگان را برای بازسازی Resident Evil 4 به عنوان بخشی از جشن‌های عرضه در ۲۴ مارس اعلام کرد. احتمالاً این تنها DLC نخواهد بود که عرضه می‌شود، زیرا برخی از محتوای جانبی مورد علاقه طرفداران از بازی اصلی هنوز در نسخه‌ی اول بازسازی وجود ندارد.

Resident Evil 4 Remake هم اکنون برای PC، PS4، PS5 و Xbox Series X/S در دسترس است.

اگر که از این مقاله خوشتان آمده حتما نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید و برای دیدن اخبار بیشتر اینجا کلیک کنید.

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x