تاریخ انتشار بازی Unpacking برای PS4 و PS5 معرفی شد.

تاریخ انتشار بازی Unpacking برای PS4 و PS5 معرفی شد.

Unpacking

نسخه های پلی استیشن ۴ و پلی استیشن ۵ Unpacking، شبیه ساز پازل توسط توسعه دهنده مستقل Witch Beam، تاریخ انتشار دادند.

Unpacking

شاید بازی در مورد جابجایی و تخلیه جعبه ها چندان جذاب به نظر نرسد، اما بازی Witch Beam’s 2021 Unpacking ثابت می کند که در واقع می تواند یک سرگرمی کاملاً سرگرم کننده و آرامش بخش باشد. سازماندهی وسایل خانگی روزمره در حالی که آهنگی شاد در پس‌زمینه پخش می‌شود، به طرز شگفت‌انگیزی لذت‌بخش بود.

به همین دلیل است که بسیاری از مردم آن را گیج‌کننده می‌دانستند که Unpacking حتی در سالی که منتشر شد نامزد بهترین جایزه مستقل The Game Awards نشد. با این وجود، عنوان پازل تحسین‌های متعددی را از جوایز سالانه DICE و جوایز انتخاب توسعه‌دهندگان بازی و سایر موارد به دست آورد.

باز کردن بسته بندی، هم از نظر مفهومی و هم از نظر گیم پلی ساده است، به طوری که حتی افراد غیربازیگر هم جذب سیم کارت ایزومتریک، پیکسل آرت، تزئین خانه شدند. در بازی، بازیکنان باید هر بار که شخصیت اصلی اسباب بازی را جابه‌جا می‌کند، بسته‌بندی آن‌ها را باز کرده و آنها را به طور منطقی در هر خانه جدید سازماندهی کنند.

از سال ۱۹۹۷ زمانی که او فقط یک کودک است، داستان در مراحل مختلف زندگی قهرمان داستان حرکت می کند. حجم شگفت انگیزی از اطلاعات را می توان از دارایی های شخصی به دست آورد و گیمرها در مورد شخصیت Unpacking و تجربیات زندگی او چیزهای زیادی یاد می گیرند، شاید حتی در پایان به او وابسته شوند.

Unpacking

بازی Witch Beam’s puzzler در اصل روی نینتندو سوییچ و به عنوان یک عنوان روز اول Xbox Game Pass برای کنسول و رایانه شخصی منتشر شد. خوشبختانه، دارندگان پلی‌استیشن دیگر مجبور نخواهند بود که فضای آرامش‌بخش بازی را در زندگی خود تجربه کنند. توسعه دهندگان اعلام کرده اند که Unpacking در تاریخ ۱۰ می برای PS4 و PS5 عرضه می شود.

این بازی با قیمت ۱۹٫۹۹ دلار در سایر پلتفرم ها به فروش می رسد، بنابراین احتمالاً این قیمت برای کنسول های سونی نیز خواهد بود. Unpacking تنها به عنوان نسخه دیجیتال در دسترس است، زیرا نسخه فیزیکی Limited Run در همه سیستم عامل ها به فروش رسیده است. تریلر بازی Unpacking

شبیه‌ساز زندگی آرام‌بخش با میانگین رتبه‌بندی ۸۴ در متاکریتیک بسیار محبوب بود که نسخه‌های موبایل Unpacking به سرعت در Google Play و App Store ظاهر شدند. تیم کوچک توسعه دهندگان Witch Beam از تغییر وقایع ابراز ناراحتی کردند و اظهار داشتند که دیدن سال ها کاربن کپی و چسباندن چند ماه پس از راه اندازی باعث تضعیف روحیه می شود. و این تنها مفهوم نیست که تکرار شده است. تقریباً پیکسل برای پیکسل، توسعه دهندگان تلفن همراه تمام جزئیات Unpacking را بازتولید کرده اند و فقط رنگ ها و بافت های گاه به گاه را تغییر می دهند.

Witch Beam یک استودیوی بازی سازی مستقل است که در استرالیا مستقر است و در سال ۲۰۱۳ تأسیس شده است. Unpacking تنها عنوان دوم آن است. ایده بازی زمانی مطرح شد که تیم داوسون، موسس استودیو، با شریک زندگی‌اش، کارگردان خلاق، رن بریر، نقل مکان کرد، و او متوجه شد که روند کمک به داوسون باز کردن بسته‌بندی به طرز عجیبی شبیه بازی است.

او نمی‌دانست در جعبه‌های داوسون چه چیزی وجود دارد، و این زوج باید یک جعبه را تکمیل می‌کردند تا قفل ظرف زیر آن را «باز کنند». به گفته بریر، ایجاد “نظم از هرج و مرج” رضایت بخش بود و بسیاری از بازیکنان Unpacking موافق هستند.

اگر که از این مقاله خوشتان آمده حتما نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید و برای دیدن اخبار بیشتر اینجا کلیک کنید.

Unpacking در حال حاضر برای PC، Switch، Xbox One و Xbox Series X در دسترس است. نسخه‌های PS4 و PS5 در ۱۰ می ۲۰۲۲ منتشر می‌شوند.

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x