قاتل جدید Dead by daylight به نام The Dredge معرفی شد.(2022)

قاتل جدید Dead by daylight به نام The Dredge معرفی شد.(۲۰۲۲)

Dead by Daylight

بازی Dead by Daylight به جشن ششمین سالگرد خود نزدیک شده است و اخیراً خبرها نشان می دهد که قاتل وحشتناک بعدی بازی چه می تواند باشد.

Dead by daylight

Dead by Daylight از زمانی که در سال ۲۰۱۶ راه اندازی شد، به ویژه در میان جامعه استریمینگ، یک پایه ثابت نسبتاً ثابت در ژانر ترسناک بوده است. از آنجایی که Behavior Interactive جشن‌هایی را برای ششمین سالگرد بازی Dead By Daylight آماده می‌کند، که احتمالاً با برخی اقلام و لوازم آرایشی برای بازی همراه خواهد بود، بسیاری از طرفداران کنجکاو خواهند بود که ببینند این استودیو در آینده چه خواهد کرد. همانطور که اتفاق می افتد، برخی از اطلاعات در مورد قاتل بعدی به بیرون درز کرده است، و به نظر می رسد یک موجود بسیار ترسناک باشد.

در یک پست اخیر در Subreddit Dead by Daylight، کاربر TimeLordAlexx تعدادی عکس از آنچه احتمالاً بخشی از به‌روزرسانی بزرگ بعدی خواهد بود، آپلود کرد. در میان آپلودها، تصویری از شخصیت شرور بعدی بازی است. این جانور که با نام The Dredge نامیده می شود، تنها می تواند به عنوان یک هیولای وحشتناک با ظاهری وحشتناک و طراحی کلی ترسناک توصیف شود. این می تواند یکی از ترسناک ترین قاتلانی باشد که بازی تاکنون داشته است.

یکی از کاربران در کامنت‌ها گفت که آن‌ها را به یاد یکی از هیولاهای قلبی می‌اندازد که به شدت تأثیرگذار بازی ترسناک Amnesia: The Dark Descent است. قطعاً نگاه «دیگر واژه‌ای» نگران‌کننده‌ای در مورد آن دارد. این پست همچنین برخی از توانایی‌های The Dredge را نشان می‌دهد، مانند انتقال از راه دور به قفسه‌ها.

اگر قاتل داخل یک قفسه باشد، بازماندگان می‌توانند آن‌ها را قفل کنند تا موقتاً سرعت آن را کاهش دهند، اما The Dredge می‌تواند راه خود را از بین ببرد. این نشت همچنین به این موضوع اشاره می‌کند که چگونه این موجود “تکان دادنش” دشوار است و پس از فرا رسیدن شب، پیشی گرفتن از آن “غیرممکن” خواهد بود.

Dead by daylight

از آنجایی که این یک لو رفتن است، نمی توان گفت که این چیزی است که به طور رسمی به بازی می آید، اما به هر حال طرفداران احتمالاً برای کشف این موضوع نیازی به صبر طولانی نخواهند داشت. Dead By Daylight به عنوان یکی از بهترین بازی‌های ترسناک چندنفره موجود، همچنان به عنوان یک بازی محبوب در این ژانر باقی می‌ماند و گیمرها را موظف می‌کند تا زنده بمانند و فرار کنند، زیرا بازیکن دیگری کنترل یکی از هیولاها و قاتل‌هایی را که استودیو به آن اضافه کرده است، می‌دهد. سال ها.

با توجه به اینکه Dead by Daylight همچنین دارای هیولاهایی از فرنچایزهای فیلم های ترسناک، مانند Pinhead از فیلم های Hellraiser است، چندان تعجب آور نیست که در تمام این مدت محبوب بوده است. اگر The Dredge پیاده سازی شود، حتی ممکن است عامل ترس را برای بسیاری از بازیکنان افزایش دهد زیرا این جانور ترسناک با ظاهر وحشتناک و روش های انتقال از راه دور بر بازماندگان ویران می کند.

اگر که از این مقاله خوشتان آمده حتما نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید و برای دیدن اخبار بیشتر اینجا کلیک کنید.

Dead by Daylight هم اکنون برای موبایل، PC، PS4، PS5، Stadia، Switch، Xbox One و Xbox Series X/S در دسترس است.

 

نوشته های مرتبط

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x