Out siders

آپدیت بازی Out siders در راه است!

آپدیت بازی Out siders در راه است و به زودی تغییرات بزرگی در این بازی ایجاد خواهد کرد!

شرکت توسعه دهنده ی بازی Out siders یعنی People Can Fly اولین آپدیت رسمی و بزرگ این بازی محبوب را در ۱ آوریل پخش خواهد کرد.
این به‌روزرسانی محتوایی که به صورت رایگان عرضه میشود، نوید یک آپدیت بسیار عظیم را می‌دهد که در آینده ای نزدیک به این بازی تیراندازی سوم شخص اضافه خواهد شد.

Out siders

” توسعه دهنده ی بازی یعنی People Can Fly به هیچ نکته دیگری در مورد اینکه این به روز رسانی به چه مشخصات و سیستمی برای اجرا نیاز دارد اشاره نکرده است “

Out siders در چند ماه گذشته از نظر به روز رسانی کاملا ساکت بوده و تغییر زیادی را به خود ندیده است، به غیر از رفع اشکالات فنی بازی، تثبیت سرورها و چند تغییر جزئی و کوچک دیگر، People Can Fly تا توسعه و به روز رسانی بزرگی در بازی ایجاد نکرده است.

Out sidersOut siders یک تیراندازی سرگرم‌کننده و هیجان انگیز است، به خصوص در کنار دوستان، بنابراین ما هیجان‌زده هستیم که ببینیم People Can Fly و Square Enix چه تغییراتی را برای جذاب تر شدن بازی اعمال خواهند کرد.

“همچنین باید به این موضوع نیز اشاره کرد که علیرغم کسب امتیاز ۹ از ۱۰ از سوی سایت های معتبر زمینه ی گیم، این بازی کمی فراموش شده است و حداقل تا به الان حرف زیادی میان رقبای بزرگ و قدرتمند خود نداشته است”

Out siders

“Outriders هم اکنون بر روی پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری X/S، پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان، استادیا، رایانه های شخصی و همچنین سرویس Xbox Game Pass در دسترس و قابل بازی کردن است”

باید منتظر بود و دید که آیا بازی بزرگ Square Enix با آپدیت عظیم خود میتواند با حریفان بزرگ خود رقابت کند یا خیر!

برای اطلاع از آخرین اتفاقات دنیای گیم روی اخبار کلیک کنید 

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x