تعداد بازیکنان Halo Infinite در Steam در حال کاهش است.

تعداد بازیکنان Halo Infinite در Steam در حال کاهش است.

Halo Infinite

در حالی که Halo Infinite یک موفقیت فوری بود، بازی موردانتظار آن شاهد کاهش بازیکنان فعال آن در Steam بود.

Halo infinite

Halo Infinite ممکن است اواخر سال گذشته راه اندازی گسترده ای داشته باشد، اما در تلاش است تا بازیکنان خود را در Steam نگه دارد.

صفحه آمار عمومی Steam نشان می دهد که بازی Halo Infinite تنها ۳۰۰۰۰ بازیکن روزانه دارد و به طور معمول نزدیک به ۱۵۰۰۰ بازیکن دارد. در مقایسه با برترین بازی‌های Steam که به طور معمول روزانه ۲۵۰۰۰۰ تا یک میلیون بازیکن دارند، این بدان معناست که Halo Infiinite در ۲۰ درصد پایینی ۱۰۰ بازی برتر این پلتفرم قرار دارد.

البته، این تنها بخشی از داستان را بیان می کند، زیرا این بازیکنان در Steam هستند. Halo Infinite به عنوان بخشی از PC Game Pass گنجانده شده است که در آمار Steam به حساب نمی‌آید و بنابراین احتمالاً بازیکنان بیشتری در آنجا بازی می‌کنند. و البته بازی‌های بیشتری در Xbox Series X/S انجام می‌شود، جایی که در پنج بازی برتر در Game Pass قرار دارد. ۳۴۳ Industries اعلام کرده است که Halo Infinite بزرگترین عرضه را در تاریخ این فرنچایز داشته است و تا ۲۵ ژانویه بیش از ۲۰ میلیون نفر تا کنون این بازی را انجام داده اند.

Halo infinite

این بازی همچنین برای یافتن مخاطبان زیادی در توییچ دچار مشکل شده است و اخیراً تنها چهل و پنجمین بازی پربیننده روی پلتفرم بوده است. این بدان معناست که این بازی نسبت به عناوین قدیمی‌تری مانند Red Dead Redemption 2 بهتر عمل می‌کند. دیدن بازی‌ای که در غیر این صورت خیلی خوب عمل می‌کند، شگفت‌آور است.

اما این تازه شروع بازی Halo Infinite است که همچنان محتوایی را که گیمرها انتظار دارند را از دست داده است. بسیاری از حالت های بازی جدید در راه است، از جمله حالت های بازی Tactical Ops که اخیراً به بیرون درز کرده است. اینها نسخه هایی از Tactical Slayer را ارائه می دهند که در آن بازیکنان فقط می توانند از یک سلاح خاص مانند Sidekicks یا Manglers استفاده کنند. اینکه آیا این یک لیست پخش تصادفی خواهد بود یا نه، هنوز مشخص نیست، اما بدون شک توسعه دهنده برنامه های خود را به زودی فاش خواهد کرد.

Halo infinite

بسیاری از طرفداران نیز مشتاقانه انتظار دارند که کمپین داستان اصلی در حالت Co-op در اواخر امسال منتشر شود. این به عنوان بخشی از یک به‌روزرسانی است که شامل حالت Forge نیز می‌شود، که به بازیکنان امکان می‌دهد نقشه‌ها و حالت‌های بازی سفارشی ایجاد کنند و بدون شک بازیکنان بیشتری در مسابقات چند نفره درگیر خواهند شد.

Halo Infinite هم‌اکنون برای PC، ایکس‌باکس وان و ایکس‌باکس سری X/S در دسترس است.

اگر که از این مقاله خوشتان آمده حتما نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید و برای دیدن مقاله های بیشتر اینجا کلیک کنید.

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x