اندازه فایل Saints Row آشکار شد.

اندازه فایل Saints Row آشکار شد.

Saints Row

قبل از راه اندازی آینده Saints Row، طرفداران می توانند حجم فایل بازی را بررسی کنند و برای آن آماده شوند، به خصوص در PS4 و PS5.

Saints-Row-2022-Cover

برداشت جدید Volition و Deep Silver از Saints به زودی ارائه خواهد شد، با راه‌اندازی مجدد Saints Row قرار است در ۲۳ آگوست منتشر شود. خداحافظی با Saints قدیمی مانند رئیس سابق، جانی گات و غیره سخت است، اما Saints Row 4 واقعاً هیچ چاره ای برای توسعه دهنده باقی نگذاشت.

در حال حاضر، Saints Row در Santo Ileso اتفاق می‌افتد و بازیکنان قبل از اینکه Saints را تشکیل دهند بخشی از گروهی از دوستان (Eli، Neenah و Kevin) خواهند بود. وقایع رخ می دهند، Saints متولد می شوند، باندهای رقیب به چالش کشیده می شوند و شهر سانتو ایلسو برای همیشه تغییر می کند. قبل از راه اندازی آن نیز، طرفداران همچنین می دانند که اندازه فایل Saints Row چقدر بزرگ است.

با توجه به حجم فایل بازی در PlayStation ، یک حساب توییتر قابل اعتماد که فایل‌ها را در باطن PSN نظارت می‌کند، نسخه PS4 Saints Row 60.3 گیگابایت و نسخه PS5 53.5 گیگابایت است. البته، این شامل اطلاعاتی در مورد میزان بزرگی آن برای کاربران رایانه‌های شخصی یا ایکس‌باکس نمی‌شود، اما طرفداران احتمالاً آن را در همان پارکینگ خواهند یافت. از این گذشته، در حالی که غیرممکن نیست، به ندرت پیش می‌آید که یک پلتفرم بسیار بالاتر از رقبای خود باشد.

Saints row

این برای یک بازی نسبتاً بزرگ است، اما به بزرگی بازی های دیگر نیز نیست. برخی از طرفداران ممکن است بخواهند ادامه دهند و یک یا دو بازی را حذف کنند، زیرا پیش بارگذاری در ۲۱ آگوست در دسترس خواهد بود. طرفداران این فرنچایز که احتمالاً آن را از نزدیک دنبال نکرده اند، می توانند آخرین تریلر Saints Row را نیز در اینجا مشاهده کنند.

نمای کلی به طرفداران نگاه دقیق‌تری به داستان، شخصیت‌های جدید، گروه‌های جدید، برخی از مکانیک‌های جدید و چند نکته از گیم‌پلی می‌دهد. این دقیقاً یک تریلر تبلیغاتی نیست، اما باز هم، کار بسیار خوبی در ایجاد تبلیغات برای انتشار آینده انجام می دهد.

به هر حال، اگرچه برای اینکه یک بازی «پاییز» باشد کمی زود است، این معمولاً یکی از شلوغ‌ترین زمان‌های سال است و اکتبر و نوامبر معمولاً بالاتر از بقیه زمان‌ها قرار می‌گیرند، اما آگوست، سپتامبر و دسامبر نیز در سال‌های اخیر مورد توجه قرار گرفته‌اند. هنوز باید دید چه تعداد از بازی‌ها در سال جاری به تاریخ می‌رسند، زیرا هر چیزی ممکن است اتفاق بیفتد که با تاخیر اخیر Hogwarts Legacy ثابت شده است.

اگر که از این مقاله خوشتان آمده حتما نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید و برای دیدن اخبار بیشتر اینجا کلیک کنید.

Saints Row در ۲۳ آگوست برای PC، PS4، PS5، Xbox One و Xbox Series X/S منتشر می شود.

نوشته های مرتبط

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x