Battlefield 2042 تاریخ شروع فصل 1 را به تاخیر می اندازد.

Battlefield 2042 تاریخ شروع فصل ۱ را به تاخیر می اندازد.

Battlefield 2042

Battlefield 2042 به‌روزرسانی‌هایی را برای نقشه راه محتوای خود با ویژگی‌ها و اصلاحات جدید به‌زودی دریافت می‌کند، و همچنین شروع فصل ۱ را به تاخیر می‌اندازد.

Battlefield 2042

Electronic Arts و DICE در اواخر سال گذشته بازی Battlefield 2042 را منتشر کردند و این بازی اخیراً شاهد به‌روزرسانی‌هایی در نقشه راه خود بود تا به بازیکنان ایده دهد که چه زمانی باید منتظر محتوا و اصلاحات باشند. یکی از اعلامیه های موجود در نقشه راه به روز شده DICE برای بتلفیلد، تاخیر در شروع فصل ۱ است.

طرفداران بتلفیلد ۲۰۴۲ از زمانی که تاریخ انتشار آن در ماه مارس در ماه دسامبر فاش شد، منتظر فصل ۱ بودند، اما اکنون فصل اول به تابستان موکول شده است. DICE تأیید نکرده است که بازیکنان در تابستان ۲۰۴۲ بتلفیلد چه زمانی عرضه فصل ۱ را ببینند، اما نسخه اولیه تابستان را پیشنهاد کرده است که ممکن است آن را به ژوئن یا جولای بازگرداند. بتلفیلد ۲۰۴۲ تا تابستان فصل ۱ را دریافت نخواهد کرد، اما DICE در این مدت تغییراتی را برای بازی تأیید کرده است، مانند اضافه شدن صفحه امتیاز، ارتباط صوتی و پروفایل های بهبود یافته بازیکنان.

Battlefield 2042

دارندگان بازی Battlefield 2042 Year 1 Pass به دلیل وعده‌های DLC در سال اول هنگام خرید نسخه‌های طلایی و نهایی بازی، انتظار انتشار زودتر فصل ۱ را داشتند. در تلاشی برای ارائه چیزی به طرفداران بتلفیلد ۲۰۴۲ که مشتاقانه منتظر فصل اول هستند، DICE در نقشه راه به روز شده Battlefield 2042 تأیید کرد که این بازیکنان یک باندل انحصاری دریافت خواهند کرد. بسته نرم افزاری Steadfast Exclusive Legendary شامل پوسته مقاومت صفر برای Battlefield 2042 Specialist Mackay، پوسته سلاح Grasshopper، پوسته سلاح Rapid Hammer، پوسته خودروی ارابه آهنی، سلاح سرد Rib Tickler، پس زمینه کارت بازیکن مصمم، و نماد کارت بازیکن Steadfast است.

DICE تأیید کرده است که دارندگان Battlefield 2042 Year 1 Pass باندل Steadfast را با به‌روزرسانی بعدی بازی دریافت خواهند کرد که شامل بسیاری از تغییرات آتی است که توسط توسعه‌دهندگان منتشر شده است. اگرچه در نقشه راه بتلفیلدd 2042 چند ویژگی و اصلاحات برای به روز رسانی بعدی ذکر شده بود، DICE تاریخ انتشار پچ بعدی را اعلام نکرد. از آنجایی که فصل ۱ Battlefield 2042 در ابتدا برای انتشار در ماه مارس منتشر شده بود، ممکن است نشان دهد که طرفداران این بازی در ماه آینده به‌روزرسانی را مشاهده خواهند کرد.

Battlefield 2042

انتظار می‌رود که فصل اول Battlefield 2042 در تابستان با محتوای جدید زیادی منتشر شود، از جمله نقشه جدیدی که فاش شده است. نقشه جدید در ابتدا Ridge نام داشت و در حال حاضر به عنوان Exposure شناخته می شود. این نقشه در بریتیش کلمبیا، کانادا و در یک پایگاه تحقیقاتی مشترک بین ایالات متحده و کانادا قرار دارد، و مانند بسیاری از نقشه‌های دیگر بتلفیلد ۲۰۴۲، منطقه بزرگی را برای کاوش ارائه می‌دهد. فصل ۱ به بازیکنان یک Battlefield 2042 Battle Pass برای باز کردن قفل ارائه می دهد که ممکن است شامل skin تخصصی، skin های سلاح، skin های خودرو و موارد دیگر باشد.

Battlefield 2042 هم اکنون برای PC، PS4، PS5، Xbox One و Xbox Series X/S در دسترس است. 

اگر که از این مقاله خوشتان آمده حتما نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید و برای دیدن مقاله های بیشتر اینجا کلیک کنید.

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x