Sony برنامه دارد تا ده سرویس لایو مختلف تا سال ۲۰۲۶ ایجاد کند

تمرکز Sony بر روی اهداف بلند مدت!

Sony قصد دارد تا در ۴ سال آینده ۱۰ سرویس لایو ایجاد کند که خرید استودیو Bungie نیز در همین راستا بود.با ما همراه باشید تا به بررسی جزئیات این خبر بپردازیم.

Sony Plans

Sony قصد دارد تا چهار سال آینده بیش از ۱۰ بازی live service را توسعه دهد.

Sony طی تماسی با سرمایه گذاران گفت یکی از دلایلی که Bungie را خریداری کرد به دلیل تخصص آن و فناوری هایی است که در فضای سرویس بازی های لایو توسعه داده است.

از آنجایی که Bungie موفق شد سرویس بازی لایو را در فرنچایز خود Destiny بگنجاند، تجربه و فناوری زیادی را در فضایی که سونی قصد دارد از آن استفاده کند، جمع آوری کرده است.

این شرکت گفت که قصد دارد از این نقاط قوت در هنگام توسعه IP بازی در استودیوهای پلی استیشن استفاده کند، زیرا در حوزه سرویس های بازی لایو گسترش می یابد. از طریق همکاری نزدیک بین Bungie و استودیو پلی استیشن، قصد دارد این عناوین را تا سال مالی منتهی به ۳۱ مارس ۲۰۲۶ عرضه کند.

با خرید Bungie، سونی همچنین قصد دارد رشد درآمد نرم‌افزار بازی‌های First-Party خود را با هدف افزایش دو برابری میزان فعلی تا سال مالی ۲۰۲۵ سرعت بخشد.

اهمیت استراتژیک این خرید نه تنها در به دست آوردن تجربه خدمات زنده استودیو، بلکه در دستیابی به امتیاز Destiny و همچنین IP جدید بزرگی است که Bungie در حال حاضر در حال توسعه است.

از طریق این خرید، Sony قصد دارد کاربران جدیدی را به دست آورد و تعامل را در پلتفرم‌هایی غیر از پلی‌استیشن افزایش دهد، که به آن امکان می‌دهد استراتژی رشد بلندمدت خود را برای گسترش بیشتر اکوسیستم تجارت بازی به طور قابل توجهی پیش ببرد.

استقرار IP بر روی پلتفرم های متعدد به عنوان یک فرصت رشد بزرگ برای Sony تلقی می شود، که توسط نسخه PC موفق God of War و دیگر بازی های First-Party آن ثابت شده است.

 

بیشتر بخوانید: از تریلر گیم پلی Apex Legends : Defiance رونمایی شد

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x