Snoop Dogg رسما به بازی Call of Duty می آید:(۲۰۲۲)

Snoop Dogg رسما به بازی Call of Duty می آید:

Snoop Dogg

اکتیویژن بلیزارد نسخه ای نزدیک از DLC اسکین Snoop Dogg را برای بازی های Call of Duty: Vanguard و Call of Duty: Warzone با یک ویدیوی کوتاه به اشتراک می گذارد.

Activision Blizzard سال گذشته بازی Call of Duty: Vanguard را منتشر کرد و از آن زمان بازی به‌روزرسانی‌هایی را دریافت کرده است که شامل نقشه‌ها، اسلحه‌ها و پوسته‌های جدید علاوه بر تنظیماتی است که روی محتوای موجود انجام شده است.

یکی از مواردی که در آینده نزدیک به Call of Duty: Vanguard و Call of Duty: Warzone اضافه خواهد شد، Snoop Dogg است.

حساب توییتر Call of Duty امروز کلیپی را به اشتراک گذاشت که از انتشار بازی Snoop Dog در Call of Duty: Vanguardو Call of Duty: Warzone، انتقاد کرد.

این کلیپ با نشان دادن یک جفت تگ سگ شروع می شود که در دود غرق شده و جرقه های کوچک بسیار همراه با سرفه خفیف و صدای آشنا که می گوید “لعنتی!” پس از چند بار پرش، تگ‌های سگ عددی را زیر کلمات Vanguard و Warzone نشان می‌دهند که نشان می‌دهد

محتوای Snoop Dogg در ۱۹ آوریل به هر دو بازی اضافه می‌شود.

 

Snoop Dogg اخیراً به هیئت مدیره FaZe Clan ملحق شده است و نام FaZe Snoop را به خود اختصاص داده است که توسط یک ویدیوی تولید شده تأیید شده است زیرا او بینش صنعت سرگرمی خود را به سازمان می دهد.

علاوه بر چندین پروژه NFT و خرید شرکت ضبط Death Row،

Snoop Dogg همچنین در نمایشگاه Super Bowl Half-Time امسال اجرا کرد.

مانند برخی دیگر از حرکات اخیر اسنوپ داگ، اضافه شدن او به Call of Duty: Vanguard و Call of Duty: Warzone ممکن است مخاطبان جدیدی از طرفداران را در معرض دید رپ قرار دهد و به احتمال زیاد او برخی از خطوط صوتی را در بالای شباهت خود ارائه خواهد کرد. اپراتور جدید

اگر که از این مقاله خوشتان آمده حتما نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید و برای دیدن اخبار بیشتر اینجا کلیک کنید.

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x