Star Wars Jedi Fallen Order 2 Will Be Next Gen Consoles Exclusive

Star Wars Jedi: Fallen Order 2 مخصوص کنسول های نسل جدید خواهد بود

دارندگان کنسول ۸ منتظر Star Wars جدید نباشند

star-wars-jedi-fallen-order

ادعای جدید Jeff Grubb، خبرنگار VentureBeat می گوید که دنباله Star Wars Jedi: Fallen Order در سال ۲۰۲۳ برای کنسول های نسل جدید منتشر می شود. در Grubbsnax ، خبرنگار در مورد آخرین چیزی که در مورد این دنباله شنیده صحبت کرد، که مدتی است از آن مطلع شده ایم.

Grubb گفت:

«Star Wars Jedi 2 تنها برای نسل جدید خواهد بود، یعنی PS5، Xbox Series X/S و البته PC. یکی از دلایلی که آنها این کار را انجام می دهند این است که تا بازی تا سال ۲۰۲۳ منتشر نمی شود. این خبر را به صورت قطعی میتوانیم تایید کنم که Star Wars Jedi 2 تا سال ۲۰۲۳ منتشر نخواهد شد.”

star-wars-jedi-fallen-order

او همچنین در مورد اینکه چرا فقط روی کنسول های نسل جدید تمرکز دارند گفت: این تصمیم مزایای خاص خودش را دارد و باعث میشود شما نیز لازم نباشد نگران مشکلاتی این که مسائل بین نسلی دارند باشید.

تا سال ۲۰۲۳ مسلما برای شما آسان خواهد بود که از شر کنسول های قدیمی PS4 و XBOX One خود خلاص شوید و فرصت خواهید داشت تا از میلیون ها نسخه‌ی این کنسول ها که تولید خواهد شد استفاده کنید و آن ها را بخرید. در آن زمان است شما با کنسول نسل جدید‌تان میتوانید چیز های جدید را تجربه کنید! (البته شما زیاد توجه نکنید منظورش با ما ایرانی ها نیست 🙁 )

Star-Wars-Jedi-Fallen-Order

در ماه ژانویه، زمانی که تایید شد که یک بازی جدید Star Wars Jedi در دست ساخت است، EA همچنین اعلام کرد که Respawn Entertainment در حال کار بر روی یک بازی استراتژیک و یک بازی شوتر اول شخص است.

Stig Asmussen، کارگردان Fallen Order، دوباره کنترل بازی بعدی Star Wars Jedi را در دست می گیرد و Peter Hirschmann، که سازنده بازی‌های اصلی Star Wars Battlefront بود، نیز کمک دست او خواهد بود.

یک استودیوی جدید به رهبری Greg Foertsch، که قبلا در XCOM Firaxis کار می کرد، مسئولیت بازی استراتژی جنگ ستارگان را بر عهده خواهد گرفت و این بازی با Bit Reactor، جایی که فورتش مدیر عامل آن است، خواهد بود. Respawn بخش تولید کار ها را به عهده می گیرد، در حالی که Bit Reactor در توسعه بازی دخالت دارد.

طرفداران سری بازی Star Wars از این همه بازی که داره ساخته میشه خوشحال هستند؟؟

 

 

بیشتر بخوانید: اخبار دنیای گیم

 

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x