State of Play September 2022

در مراسم State of Play ماه سپتامبر چه گذشت

معرفی بازی های جدید در State of Play

سونی دیشب مراسم State of Play را برگزار کرد که در طی آن شاهد اتفاقات هیجان انگیزی بودیم. نکته مهم تریلری کاملاً جدید برای God of War Ragnarok بود (که کمتر از دو ماه دیگر منتشر می‌شود)، اما جدا از آن همچنین بازی جدید Tekken معرفی شد و جزئیاتی از یک بازی جدید که در آینده منتشر میشود با نام Team Ninja منتشر شد. در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی اتفاقات مهم State of Play بپردازیم.

God of War

تریلر جدید God of Wat

سونی تریلر جدیدی از God of War Ragnarok را منتشر کرد که نکات بیشتری را در مورد داستان بازی به ما می داد و نگاهی دقیق تر به اکشن بازی را نشان می داد. در این تریلر، Santa Monica Studio نگاهی به قلمروهای عرفانی جدید بازی که به نظر مربوط به دنیایی دیگر هستند را به اشتراک گذاشت. طی این تریلر جذاب دیدیم که کریتوس چطوری با thor میجنگد.

همچنین اگر اکسسوری و لوازم جانبی دوست دارید، سونی یک کنترلر DualSense با تم Ragnarok را معرفی کرد. کنترلر و خود بازی به زودی منتشر خواهند شد: هر دو در ۱۸ آبان در دسترس خواهند بود.

Fight Scene

معرفی بازی Tekken 8

Street Fighter تنها سری بازی نیست که بازی جدیدی میگیرد؛ سونی اولین تریلر بازی جدید Tekken، Tekken 8 را در State of Play پخش کرد و ما اولین نگاهمان را به این بازی داشتیم. گرافیک این تریلر چشمگیر بود و در یک پست وبلاگی، کاتسوهیرو هارادا از Bandai Namco گفت که این یک فیلم از پیش رندر نشده نیست، بنابراین محصول نهایی می تواند یک بازی زیبا باشد. Tekken 8 برای پلتفرم های PS5 Xbox Series X/S و PC عرضه می‌شود، اگرچه هنوز تاریخ دقیقی برای عرضه اون نداریم.

Like a Dragon: Ishin!

 معرفی بازی Like a Dragon: Ishin!

Sega بازی Like a Dragon: Ishin، یک بازی با تم سامورایی از توسعه دهندگان سری محبوب Yakuza را در بهمن/اسفند ۲۰۲۳ برای PS5 و PS4 عرضه می کند. !Ishin ریمیک بازی Ryu ga Gotoku Ishin است که اولین بار در سال ۲۰۱۴ بر روی PS3 و PS4 منتشر شد، اما فقط در ژاپن!

Rise of the Ronin

 

معرفی بازی Rise of the Ronin

سونی و تیم شرکت Koei Tecmo در حال همکاری در ساخت بازی جدیدی به نام Rise of the Ronin هستند. بر اساس پست وبلاگی پلی استیشن، در اواخر قرن نوزدهم شما در نقش یک رونین بازی خواهید کرد که جنگجویی است که هیچ استادی ندارد و آزاد است که خودش انتخاب کند که باشد. در نگاهی کلی از گیم پلی که در تریلر دیدیم، رونین به نوعی ترکیبی از Ghost of Tsushima و Assassin’s Creed به نظر می رسید که به نظر خیلی ها یک ترکیب برنده است. این بازی در سال ۲۰۲۴ به عنوان یک بازی انحصاری برای PS5 منتشر می شود.

Star wars

معرفی یک بازی Star Wars برای PSVR2

سونی دو بازی جدید را نیز برای PSVR2 در State of Play معرفی کرد: Star Wars: Tales از Galaxy’s Edge Enhanced Edition و بازی رومیزی Demeo با تم فانتزی. هر دو سال آینده عرضه خواهند شد.

Hogwarts Legacy

تریلری جدید از Hogwarts Legacy

سونی تریلر کوتاهی از Hogwarts Legacy، بازی پیش درآمد جدید هری پاتر منتشر کرد و اعلام کرد که اگر نسخه پلی استیشن بازی را بخرید، به یک ماموریت انحصاری به نام The Haunted Hogsmeade Shop دسترسی خواهید داشت. این کوئست به مدت یک سال انحصاری خواهد بود. Hogwarts Legacy پس از تاخیری که به تازگی داشت، در تاریخ ۲۱ بهمن منتشر خواهد شد.

 

این بود مهم ترین اتفاقاتی که طی State of Play سونی افتاد. نظر شما چیه؟

 

بیشتر بخوانید: اخبار دنیای گیم

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x