Tekken 8 بزودی منتشر می شود

Fight Scene

بازی Tekken 8 در جریان مراسم State of Play سونی با تریلری معرفی شد. طی این تریلر ما فایت بین Jin و Kazuya را دیدیم که روی یک صخره بارانی در حال مبارزه بودند. معرفی این بازی با گرافیک و فیزیک خوبی که داشت طرفدارانش را هیجان زده کرده است.

اوایل سال Bandai Namco با نشان دادن عکسی از Kazuya که کیفیت شگفت انگیزی داشت، در پایان مسابقات Tekken 7 در EVO، اعلام کرد که یک بازی جدید Tekken در حال ساخت است. اگرچه در آن زمان تایید نشده بود که بازی Tekken 8 باشد، اما طبیعتا به هشتمین بازی این سری مربوط می شد و از آن زمان طرفداران مشغول حدس زدن این موضوع بودند که کی قرار است بازی معرفی شود.

Sony Blog

حالا به عنوان بخشی از مراسم State of Play، سونی با اعلام اینکه Tekken 8 جدا واقعی است و در حال توسعه است، مراسمش را آغاز کرد. این بازی از طریق یک نسخه نمایشی کوتاه از گیم پلی که Jin و Kazuya را در حال مبارزه در روی صخره‌ای در زیر باران نشان می داد معرفی شد، که به نظر می رسد تأیید می کند که داستان بازی Tekken 7 ادامه دارد.

پس از مراسم، پستی در بلاگ پلی استیشن به اشتراک گذاشته شد که جزئیات بیشتری در مورد Tekken 8 در اختیار ما قرار داد. طبق این وبلاگ، این تریلر مستقیماً از قسمت خاصی از داستان بازی گرفته شده است و این حالت داستانی برای Tekken 8 و روی PS5 بود. همانطور که در پست اعلام شده است، به این معنی است که همه مدل‌ها، پس‌زمینه‌ها و جلوه‌های شخصیت‌ها همان‌هایی هستند که در بازی استفاده می‌شوند و این به شدت جذاب است.

Character

سونی داخل این بلاگ همچنین به این نکته اشاره می کند که فیلم رندر شده در زمان واقعی است که در حال حاضر ۶۰ فریم در ثانیه است، چیزی که برای یک بازی فایتینگ بسیار مهم است. همچنین بر روی چند جزئیات فنی دیگر که در تریلر نمایش داده شده است، تمرکز می کند، مانند امواج پویا و گردبادهایی که در پس زمینه هم دیده می شدند. این را هم در نظر داشته باشید که بازی برای PS4 منتشر نخواهد شد.

متأسفانه، اگرچه الان حداقل می دانیم که Tekken 8 در حال توسعه است، اما هیچ ایده ای در مورد اینکه چه زمانی ممکن است انتظار داشته باشیم که Tekken بعدی را ببینیم نداریم و تاریخ انتشار مشخصی وجود ندارد. Stay Tuned (منتظر باشید) تنها چیزی است که طرفداران این بازی فعلا باید انجام دهند به امید اخبار بیشتر.

 

بیشتر بخوانید: اخبار دنیای گیم

نوشته های مرتبط

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x