Valve در حال درخواست بازخورد Steam Deck است.

Valve در حال درخواست بازخورد Steam Deck است.

Steam Deck

رایانه دستی Steam Deck Valve که یک ماه پیش عرضه شد، در اختیار بسیاری از گیمرها قرار گرفته است، بنابراین این شرکت تا به حال می بیند که کاربران چه فکری می کنند.

Steam deck

Steam Deck که در ۲۵ فوریه منتشر شد، نه تنها به عنوان یک کنسول بازی، بلکه به عنوان یک رایانه شخصی قابل حمل، مورد تحسین بسیار زیادی قرار گرفت. با انتشار درایورهای Valve برای ویندوز ۱۰، اگرچه در حال حاضر مشکلاتی وجود دارد، اما Gabe Newell و همکارانش امیدوارند که دستگاه عصر جدیدی را برای بازی در حال حرکت آغاز کند. با توجه به اینکه اکنون چند هفته ای منتشر شده است، به نظر می رسد که توسعه دهنده مشتاق است بداند که کاربران تاکنون در مورد آن چه فکری می کنند و برای برخی بازخوردها تماس گرفته است.

در یک پست جدید در صفحه رسمی Steam، به نظر می‌رسد که Valve ویژگی جدیدی را اضافه می‌کند که به افراد اجازه می‌دهد در Steam Deck نظر بدهند. به طور خاص، این شرکت علاقه مند به تجربه بازیکن از نظر بازی های تأیید شده است، با هدف جمع آوری اطلاعات در مورد اینکه آیا گیمرها احساس می کنند دستگاه و بازی های سازگار با آن “به خوبی کار می کنند” یا خیر. این پست در ادامه می‌گوید که هدف از این بازخورد لزوماً تغییر سازگاری نیست، بلکه این است که ببینیم آیا سیستم در حال حاضر مطابق با انتظارات شرکت و پایگاه کاربر آن کار می‌کند یا خیر.

steam deck

روش کار به این صورت است که پس از اجرای یک بازی تایید شده در Steam Deck، که در زمان نگارش آن بر اساس یک پایگاه داده، در مجموع به کمتر از ۱۲۵۰ عنوان می رسد، ممکن است از بازیکنان پرسیده شود که آیا می توانند “گهگاهی” بازخوردی ارائه دهند. Valve می گوید این یک ویژگی انتخاب کردن است، بنابراین اجباری نیست. از هر کسی که بخواهد به برخی از سؤالات پاسخ دهد، ممکن است از آنها سؤالاتی شود مانند اینکه آیا بازی ای که اخیراً بازی کرده است مطابق با انتظارات آنها از یک بازی “تأیید شده” است یا خیر.

با رشد ۳۱ میلیون کاربر Steam در سال گذشته، این پلتفرم همچنان بر بازار بازی های رایانه های شخصی تسلط دارد. در نتیجه، افراد بیشتری از ویترین دیجیتال استفاده می‌کنند که به‌طور بالقوه می‌توانند Deck را در پایین‌تر از خط خریداری کنند. با آن، قابل درک است که این شرکت می خواهد مطمئن شود که دستگاه مطابق انتظارات کار می کند، و امیدواریم در صورت نیاز و در صورت نیاز، بهبودهایی را انجام دهد.

steam deck

با توجه به اینکه Xbox Cloud Gaming اکنون از طریق مرورگر Edge بر روی دستگاه کار می کند، به نظر می رسد که Steam Deck به دنبال این است که از نظر سازگاری با بازی و پلتفرم خود را به سمت بیرون بکشد، به خصوص با توجه به اینکه کاربران می توانند ویندوز ۱۰ را روی آن نصب کنند. هنوز روزهای ابتدایی برای رایانه های شخصی قابل حمل است، اما اتفاق نظر این است که این رایانه یک جنگنده قوی در بازار بازی های تلفن همراه است و تکرارهای آینده می تواند شاهد بهتر شدن و بهتر شدن آن باشد.

اگر که از این مقاله خوشتان آمده حتما نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید و برای دیدن اخبار بیشتر اینجا کلیک کنید.

 

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x