شایعه شده است که رویداد بعدی PlayStation در ماه فوریه برگزار می شود.

شایعه شده است که رویداد بعدی PlayStation در ماه فوریه برگزار می شود.

یک شایعه جدید از یک منبع قابل اعتماد نشان می دهد که رویداد بزرگ بعدی PlayStation ممکن است به زودی برگزار شود.

 me the shit u just said to mePlayStation

گزارش جدیدی از یک منبع قابل اعتماد ادعا کرده است که

امسال به لطف خط تولید بسیار امیدوارکننده ای که از PlayStation ارائه می شود، از جمله God of War: Ragnarok و Horizon: Forbidden West، به یکی از بزرگترین سال های بازی در تاریخ تبدیل می شود. با وجود این، در سال‌های اخیر، پیش‌بینی اینکه سونی چگونه اعلامیه‌هایی را برای عناوین بزرگ خود انجام می‌دهد، سخت بوده است، با نمایش‌هایی که از State of Plays ۱۰ دقیقه‌ای تا PlayStation Showcas‌های ۴۰ دقیقه‌ای را شامل می‌شود. گزارش جدیدی از یک منبع قابل اعتماد ادعا کرده است که رویداد بعدی PlayStation ممکن است ماه آینده برگزار شود.

از زمانی که PlayStation برای اولین بار از نمایشگاه E3 در سال ۲۰۱۹ خارج شد، پیش بینی اینکه سونی اعلامیه های بزرگ بعدی خود را چه زمانی انجام خواهد داد دشوار است. سال‌های اخیر شاهد یکنواختی به برنامه رویدادهای سونی بوده‌ایم، به‌طوری‌که ویترین‌های State of Play در بیشتر طول سال از راه می‌رسند، به‌طوری‌که این شرکت میزبان رویدادهای نمایشگاه PlayStation در سپتامبر ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ بود که قابل مقایسه با ارائه‌های E3 است که در این نمایشگاه انجام داده است. گذشته

PlayStation haha bald dude gose brrrrr

Tom Henderson، روزنامه‌نگار، که به‌خاطر افشاگری‌های دقیق‌اش در مورد

Battlefield 2042، Call of Duty: Vanguard و Halo Infinite شناخته می‌شود، ادعا کرده است که شنیده است رویداد بعدی PlayStation سونی در ماه فوریه برگزار می‌شود. هندرسون ادعا می کند که او نشنیده است که این رویداد چقدر خواهد بود، اما فکر می کند که می تواند بزرگ باشد. بسیاری از بازی‌های نمایشگاه‌های اخیر پلی‌استیشن یا در سال ۲۰۲۱ غایب بودند، مانند Hogwarts Legacy، یا مدتی است که تبلیغات زیادی دریافت نکرده‌اند، مانند Ghostwire: Tokyo و Stray، که قرار است هر دو در نیمه اول سال ۲۰۲۲ منتشر شوند.

PlayStation there is spy among us

منطقی است که سونی بخواهد با رویکرد بازاریابی خود در سالی که بزرگترین سال PS5 تا کنون خواهد بود، به میدان برود و نه تنها چند انحصاری بزرگ در راه است، بلکه PlayStation VR 2 را نیز عرضه خواهد کرد.

سال با مجموعه‌ای از عناوین پرفروش مانند Horizon: Call of the Mountain. با وجود این، بازی های بزرگ پلی استیشن مانند God of War: Ragnarok، Ghostwire: Tokyo، Hogwarts Legacy و شایعه بازسازی The Last of Us نیاز به توجه زیادی دارند تا طرفداران خود را راضی نگه دارند، بنابراین امیدواریم PlayStation بتواند این تعادل را حفظ کند و تمرکز زیادی روی آن نداشته باشد. PSVR2 به گونه ای که به خط تولید بزرگ خود آسیب رسانده است.

صرف نظر از این، به نظر می رسد که به زودی رویدادی برای طرفداران پلی استیشن در راه است. اینکه آیا این یک حالت بازی متمرکز بر Horzion: Forbidden West با چند اعلانات دیگر است یا یک ویترین کامل پلی استیشن باید مشخص شود. امیدواریم سونی سال را با قدرت شروع کند.

اگر که از این مقاله خوشتان آمده حتما نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید و برای دیدن مقاله های بیشتر اینجا کلیک کنید.

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x